Hei, og velkommen til Mars 2015 (kontakt gruppeansvarlig her)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Status
Stengt for ytterligere svar.
Ser på februar og januar de har en felles tråd med -våre magebildet. Kanskje vi også kunne hatt det? Slipper alle å lage hver sin? :) et forslag :)

Excuse me- damn that autocorrect.

Hei Tautra. Det går ikke an å lage nick på profilen min.. er ikke engang linje på nicket

Hei! Får ikke redigert mine egne innlegg lenger. Finnes det en enkel måte å fikse det på?

Jeg er moderator Stine og ansvarlig for Mars 2015.

Først vil jeg ønske dere alle velkommen! Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Administrator Tamara eller legge inn et innlegg her:Teknisk support.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
Forumreglene finner dere her!

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :)
Vennlig hilsen Moderator Stine :)
Jeg har sendt 3 meld til deg ang sletting av vedlegg. Er du snill å ser i innboksen din!

Excuse me, Damn that autocorrect!

Hei hei jeg har termin 11 mars (ukjent kjønn enda), og er også mamma for en nydelig jente på 2,5. Ønsker å være med i grupper på noenlunde det samme stadiet. Var i noen aktive grupper i forrige svangerskap som fortsatt holder kontakt,vi arrangerte treff mens vi var gravide for å bli kjent og etter de små var kommet til verden var vi på turer,playdates,lønsjer Ogl samtidig som vi skrev mye sammen. Er det slike grupper her? Forrige gang ble jeg bare satt inn i grupper av søsteren min som også var gravid så ikke sikker på hvem som la oss inn i gruppene? Hilsen ei som kunne tenkt seg å finne andre i samme situasjon. Kjekt å dele litt informasjon :) Hilsen Ellen

Hei. Får ikke endret bildet. . Har gått inn via nettleser. Får fremdeles ikke til :( noe du kan hjelpe meg med?

Hei Stine! Kan du flytte meg hit? Takk for jobben du gjør for oss!! Jeg har termin 14 mars og er i dag 33 år. Dette er min første baby og vi venter en gutt

Hei Stine! Kan du flytte meg hit? Takk for jobben du gjør for oss!! Jeg har termin 14 mars og er i dag 33 år. Dette er min første baby og vi venter en gutt
Hei!
Her inne på Mars 2015 kan du navigere deg rundt og klikke på tråder, og svare der du føler for =)
Bare å sette i gang =)

Hei!
Jeg venter en liten jente med termin 31 mars. Er gjerne med i gruppen her. Har fødested Tønsberg. Er det fler her inne med termin i Mars fra Vestfold?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp