Hei, og velkommen til mai 2015 (kontakt gruppeansvarlig her)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Status
Stengt for ytterligere svar.
M

Moderator Marthe

Guest
Jeg er moderator Marthe og ansvarlig for mai 2015.

Først vil jeg ønske dere alle velkommen! Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Forumansvarlig Janet eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
Forumreglene finner dere her!

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette. Vil også minne om at det er ulovlig å verve til facebook. (Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :)

Vennlig hilsen
Moderator Marthe

Hei :)

Prøver å sende melding her, har sendt pm til to forskjellige administratorer nå, uten å få svar. Jeg lurer på hvordan jeg kan få fjernet teksten som står under profilbildet mitt?

Kan du ikke legge ut et innlegg om hvordan folk kan skifte Nick. Er flere bknoer her som ikke vet hvordan.

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Moderator Marthe: Er du her inne og ser litt innimellom? Kunne du lagt tråden om kniping øverst?

Hei.

Beklager så masse!!!!
Jeg har ikke sett svarene her for det har forsvunnet blant masse annet :(

Hei :)

Prøver å sende melding her, har sendt pm til to forskjellige administratorer nå, uten å få svar. Jeg lurer på hvordan jeg kan få fjernet teksten som står under profilbildet mitt?

Hei.

Jeg vet ikke hvem du har sendt PM til, men i helgene er ikke alle innom daglig.
Hvilken tekst skal du ha fjernet? Eller har du fått hjelp til det?
Når du logger inn på pc/nettleser så klikker du på nicket ditt øverst til høyre, da får du opp en rullgardin hvor du kan få opp den funksjonen :)

Hei.

Jeg vet ikke hvem du har sendt PM til, men i helgene er ikke alle innom daglig.
Hvilken tekst skal du ha fjernet? Eller har du fått hjelp til det?
Når du logger inn på pc/nettleser så klikker du på nicket ditt øverst til høyre, da får du opp en rullgardin hvor du kan få opp den funksjonen :)

Jeg har fått hjelp til det, ellers takk :) Jeg klarte aldri å finne det i menyen hvor jeg kunne fjerne det.

Hei admin, hvordan får jeg fjernet kontoen min?? Sliter med å finne det ut

Hei admin, hvordan får jeg fjernet kontoen min?? Sliter med å finne det ut

Hei Gizmonie.

Da må du sende meg en pm.
Husk at innlegg og kallenavn blir stående igjen ved sletting, men dette kan du redigere vekk selv først.
Du kan heller ikke registrere deg på nytt med samme epost.

Ha en fin dag.

Moderator Marthe: kan du feste tråden om *kjønnet på babyene* ?

Hei, kan du ikke lage festede Tråder oppdelt i fylker? I steden for at det blir 100 "rogalendinger her" etc tråder? Ha en fin dag :)

Hei, kan du ikke lage festede Tråder oppdelt i fylker? I steden for at det blir 100 "rogalendinger her" etc tråder? Ha en fin dag :)

Jeg forstod ikke helt hva du mente. Dere kan selv lage en tråd dere ønsker å ha festet på topp. Så fester jeg den. Bare gi beskjed.
men blir det for mange topp-tråder, må vi rydde litt.

Jeg forstod ikke helt hva du mente. Dere kan selv lage en tråd dere ønsker å ha festet på topp. Så fester jeg den. Bare gi beskjed.
men blir det for mange topp-tråder, må vi rydde litt.
Det er så mange som spør f.eks er der flere fra agder , rogaland, hordaland etc. Om det kunne vært tråder som gikk på fylke som er festet, i steden for at det blir laget nye tråder for egentlig det samme sp.målet.. Ja jeg ser at jeg formulerer meg dårlig her:-P

Det er så mange som spør f.eks er der flere fra agder , rogaland, hordaland etc. Om det kunne vært tråder som gikk på fylke som er festet, i steden for at det blir laget nye tråder for egentlig det samme sp.målet.. Ja jeg ser at jeg formulerer meg dårlig her:p

Nå begynner det å bli en del topptråder.
så det enkleste er om en av dere lager en tråd 'våre viktigste tråder' , og så linker til trådene i den tråden.

Skjønte du?
For da kan dere samle alle viktige tråder i en tråd :D

Hei, kan du fjerne knipeøvelsar og kjønnet på baby frå Topptråder?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp