Hei, og velkommen til mai 2014 (kontakt gruppeansvarlig her)

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Kan vi flytte dato-trådene til det skjulte forumet? Termin, ul og slikt

Sent from my HTC One X using Tapatalk


Jeg kan flytte over tråder. Det hadde vært fint om du linket til hvilke tråder du mente :)

Men er det ikke dumt å flytte over termintråden over på skjult? Det er ikke alle som har tilgang der.
Da ville jeg heller ha kopiert tråden og laget en ny inne på den skjulte gruppa :)
 
Jo, jeg kom på det, at termintrådene kanskje må få stå. Men kanskje vi kan starte en egen i skjult, med terminene etter oul?
 
Jo, jeg kom på det, at termintrådene kanskje må få stå. Men kanskje vi kan starte en egen i skjult, med terminene etter oul?


Det er bare å starte en tråd inne på den skjulte gruppen.
Jeg tar ikke ansvaret og organiserer en slik tråd :) det må dere gjøre selv.
 
Hei
Hvorfor får jeg ikke beskjed når noen har svart på en tråd jeg har laget? Noe jeg må endre på innstillinger?
 
Hei
Hvorfor får jeg ikke beskjed når noen har svart på en tråd jeg har laget? Noe jeg må endre på innstillinger?


Er du innlogget via appen eller PC?

Jeg skal ta og sjekke opp i det, hvordan det fungerer. Jeg vet at jeg kan "følge innlegg" som moderator, både mine egne og andre sine, men jeg er litt usikker på hvordan det er med privat bruker.
 
Hei
Hvorfor får jeg ikke beskjed når noen har svart på en tråd jeg har laget? Noe jeg må endre på innstillinger?


Nå har jeg sjekket opp via PC. Jeg har ikke sett denne funksjonen via appen (jeg bruker android, så kan ikke svare for iphone).
Når du oppretter innlegg kan du under boksen du skriver innlegget i huke av på "følg denne tråden". Du kan da velge om du vil ha varsel via epost i tillegg til her på forumet.

Hvis noen andre starter en tråd du gjerne vil følge, så øverst til høyre (over det første innlegget), så står det "følg tråden", Du kan klikke der og få varsler når det kommer nye innlegg i tråden :)

Var det et godt nok svar ? :)
 
Hvorfor får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å opprette en ny tråd?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvorfor får jeg beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å opprette en ny tråd?


Sent from my iPhone using BV Forum
Funka nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp