Hei, og velkommen til Januar-2013! (Kontakt gruppeansvarlig her)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
Funnet feilen!! ;) Du må trykke på "smilefjes" først, finne der smilyen du skal bruke er, trykke der du vil den skal stå, SÅ velge smily :p
:angel9
skikkelig lettvindt med andre ord xsmile8

Går det... :-)

ja det gikk ;-) :-p :-D

Vært totalt utslått av omgangssyke her så har mista litt oversikten desverre :P
Men topptråder som dere ikke skal ha der kan dere gi meg link til de, og evt link til tråder dere vil ha på topp?

Vært totalt utslått av omgangssyke her så har mista litt oversikten desverre :p
Men topptråder som dere ikke skal ha der kan dere gi meg link til de, og evt link til tråder dere vil ha på topp?

Så godt du er frisk igjen:)

Vært totalt utslått av omgangssyke her så har mista litt oversikten desverre :p

Godt du er frisk igjen! Er ikke noe serlig med omgangsyke! Har du fått linken til terminlista?

Det er den:) Fantastisk bra:) skulle ønske moderatoren på februar var like kjapp;)
Nå er det jo jeg som er fungerende der også, nå som deres egen er i permisjon.
men har ikke fått noen melding om det som jeg kan se. Så vet ikke hva det gjelder, men kikker innom.

Nå er det jo jeg som er fungerende der også, nå som deres egen er i permisjon.
men har ikke fått noen melding om det som jeg kan se. Så vet ikke hva det gjelder, men kikker innom.
Åja.. Da skjønner jeg.. Jeg la ihvertfall inn på lørdag, men da var jo du syk, stakkar=( Tusen takk:)

Gull :D. Om noe ikke gjøres raskt nok, får jeg kjappere beskjed om det sendes en mase-pm ;-).
Hjelper alt jeg kan, der jeg kan, når jeg får det med meg. Ha en super kveld videre.

Er det ingen annen måte å legge til bilder på enn å skrive inn en url?

Er det ingen annen måte å legge til bilder på enn å skrive inn en url?

Det har jeg ikke funnet. Noen snakker om at de bare kan klikke kopier på andre websider/blogger o.l. men har ikke fungert for meg, så kan ikke gå god for den metoden. Kjempegreit å legge bilder på www.photobucket.com eller linke fra egen blogg eller lign til forumet. I motsetning til gamle BV kan man nå fjerne bildet på photobucket/kilden og det forsvinner fra alle innlegg og forumer man har linket til det fra. Og man slipper å gå inn på forumet og slette et og et bilde :). Vi blir nok veldig fort vant til det, og servern til bv vil nok også jobbe raskere jevnt over når den ikke blir lagringsplass for alle brukernes bilder også. (heeelt egne tanker dette her) :)

Hei :-)
Kan du legge med fødetråden på toppen?

Done :)
Har hatt vikar to dager pga sykt barn, men har fått den opp nå.

• Liker
Reactions: jc
Back
Topp