jc
Gift med forumet
skikkelig lettvindt med andre ord xsmile8Funnet feilen!!Du må trykke på "smilefjes" først, finne der smilyen du skal bruke er, trykke der du vil den skal stå, SÅ velge smily
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skikkelig lettvindt med andre ord xsmile8Funnet feilen!!Du må trykke på "smilefjes" først, finne der smilyen du skal bruke er, trykke der du vil den skal stå, SÅ velge smily
![]()
Haha jaskikkelig lettvindt med andre ord xsmile8
Vært totalt utslått av omgangssyke her så har mista litt oversikten desverre
Men topptråder som dere ikke skal ha der kan dere gi meg link til de, og evt link til tråder dere vil ha på topp?
Vært totalt utslått av omgangssyke her så har mista litt oversikten desverre
Men topptråder som dere ikke skal ha der kan dere gi meg link til de, og evt link til tråder dere vil ha på topp?
Det er denJepp, den er riktig nå?![]()
Nå er det jo jeg som er fungerende der også, nå som deres egen er i permisjon.Det er denFantastisk bra
skulle ønske moderatoren på februar var like kjapp
![]()
Åja.. Da skjønner jeg.. Jeg la ihvertfall inn på lørdag, men da var jo du syk, stakkar=( Tusen takkNå er det jo jeg som er fungerende der også, nå som deres egen er i permisjon.
men har ikke fått noen melding om det som jeg kan se. Så vet ikke hva det gjelder, men kikker innom.
Er det ingen annen måte å legge til bilder på enn å skrive inn en url?