Hei, og velkommen til Januar-2013! (Kontakt gruppeansvarlig her)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Jeg er Moderator Tonje og ansvarlig for underforumet Januar-2013.

Først vil jeg ønske dere alle velkommen!

Som ansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer til alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc. Ved tekniske utfordringer, tickere, og sletting av brukere kan dere kontakte Forumansvarlig Janet eller legge inn et innlegg her: Teknisk support.

Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet og spamming, ikke er lov.
 Forumreglene finner dere her.

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette.

Vil også minne om at det er ulovlig å linke til andre forum.
(Utdrag fra forumregler: Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet.)

Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens/Familieverdens forum!

Send meg gjerne en PM hvis jeg kan hjelpe med noe :-) 

Vennlig hilsen

Moderator Tonje

Hvorfor er forumet så rart på mobilen? :( Må man kjøpe den app'en for at det skal fungere opptimalt?

Det lurer jeg også på.. Den forrige var vanskelig å bruke på mobil, men denne er bortimot umulig.. Denne er den klart beste på pc av de to, så jeg vil veldig gjerne få tilgang til å bruke forumet fra telefon også :)

Linkene i våre viktigste tråder virker ikke. De kommer opp i adresselinjen først, men før siden rekker å laste ferdig blir det omdirigert til forumforsiden. Er det noe som jeg må gi beskjed om til noen andre, eller holder det å skrive det til deg her?

Også har topp trådene forsvunnet å havnet ned på lista. Ser også at innlegg jeg har sletta har kommet tilbake

:) Når jeg skriver et innlegg og skal legge en smily til som nå: .... så kom den først i innlegget. Hvorfor det????Tungvint å flytte smilyene hver gang.

Hmm så rart,,, Her kommer det ikke.. Men nå skriver jeg de inn selv da slik som : ) = :) (Uten mellomrom)

Hvorfor er forumet så rart på mobilen? :( Må man kjøpe den app'en for at det skal fungere opptimalt?

Det er veldig forskjell tydeligvis, for er mange som sier det er mye enklere med dette forumet på mobil.
Selv bruker jeg bare tapatalk om jeg skal kikke på mobilen, men syns ikke det er så umulig med vanlig browser på mobil heller. Babyverden skal utvikle sin helt egen app også, den er klar om ikke lenge etter hva jeg har hørt.

Linkene i våre viktigste tråder virker ikke. De kommer opp i adresselinjen først, men før siden rekker å laste ferdig blir det omdirigert til forumforsiden. Er det noe som jeg må gi beskjed om til noen andre, eller holder det å skrive det til deg her?

Da må den kanskje oppdateres, og korrigere linkene i den?
Jeg skal kikke på det, men den som har laget tråden kan selv redigere på linkene. Denne problemstillingen har jeg ikke hørt om tidligere så skal titte på tråden deres og se om det er en feil jeg selv klarer å finne :)

Også har topp trådene forsvunnet å havnet ned på lista. Ser også at innlegg jeg har sletta har kommet tilbake

hvilke topptråder mangler? Jeg har funnet velkommen-innlegget mitt og klistret det på topp + deres viktigste tråder. Gi meg linker til tråder dere vil ha på topp og jeg fikser det med en gang :)

:) Når jeg skriver et innlegg og skal legge en smily til som nå: .... så kom den først i innlegget. Hvorfor det????Tungvint å flytte smilyene hver gang.

Aldri vært borti :alien
jeg skriver vel alltid mellomrom før smiley :angel3 men virker ikke som om det har noe å si heller.
Jeg bruker Safari og Opera... kanskje du kan prøve en annen browser?
:nicethread :goodnight :argue :anyone
De kommer der jeg plasserer :alien de hos :baby37meg iallefall... mellomrom eller ei.

:eek: :alien hmmm må prøve med mellomrom ...nei merkelig!! Jeg har eksplorer, fryktelig irriterende iallefall

explorer

kan du prøve en annen da? Firefox eller Opera eller lignende?
Jeg skal gi beskjed videre og høre hva de sier, aldri hørt om problemet før nemlig.

hei

nå har jeg laget ny terminliste - kan du få slettet den gamle og lagt den ny som topptråd? takk:)

hvilke topptråder mangler? Jeg har funnet velkommen-innlegget mitt og klistret det på topp + deres viktigste tråder. Gi meg linker til tråder dere vil ha på topp og jeg fikser det med en gang :)
Den gammle gammle termin listen var blitt på topp istede for den ny. Men nå er det jo enda en ny fordi den gammle ikke funka?
Jubel tråden hadde også detti ned, der er det også blitt en ny nå :)

Det er veldig forskjell tydeligvis, for er mange som sier det er mye enklere med dette forumet på mobil.
Selv bruker jeg bare tapatalk om jeg skal kikke på mobilen, men syns ikke det er så umulig med vanlig browser på mobil heller. Babyverden skal utvikle sin helt egen app også, den er klar om ikke lenge etter hva jeg har hørt.
Da gleder jeg meg til den kommer! Har Iphone 4S og bruker safari. Er nesten umulig å bruke BV der.. Spesielt med den autokorrigeringen!! :O
Bruker nesten bare mobil så litt kjedelig med tanke på termin krigen ;)

:eek: :alien hmmm må prøve med mellomrom ...nei merkelig!! Jeg har eksplorer, fryktelig irriterende iallefall
Funnet feilen!! ;) Du må trykke på "smilefjes" først, finne der smilyen du skal bruke er, trykke der du vil den skal stå, SÅ velge smily :P
:angel9

Back
Topp