Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig å opprette undermapper slik at det blir litt mer oversiktelig å finne frem i forumet? Sånn som det er nå, så er det veldig rotete og tungvint å finne frem til svar på noe man lurer på, uten å måtte opprette en egen tråd. Alle trenger ikke sin egen tråd for å spørre om det med for eks. blødninger.
Syns det kunne vært greit å kategorisere forskjellige temaer, så slipper vi samme spørsmål i 20 tråder.
Hei, så flott å få en så konkret tilbakemelding!
Vi har en tråd som heter "Februarjentenes viktigste tråder". Der har jeg samlet endel linker til aktuelle tråder.
Når vi har fått "samlet opp" alle brukerne med termin i februar kommer terminliste og presentasjonstråd til å bli flyttet vekk fra topp, for å gjøre ting mindre rotete og oversiktlig.
Ellers har vi en søkfunksjon oppe i høyre hjørnet på forumet, der kan du søke på alt du lurer på innad i forumet =)
Jeg ser du har opprettet en egen tråd for de viktigste trådene... Jeg tror allikevel at ikke alle bruker dem aktivt. Søkefunksjonen fører til søk i hele forumet, ikke i kun denne gruppaEksempler på mapper man kunne hatt:
- Kosthold/mat
- Trening
- Fødsel
- Symptomer
- Off topic/snakkis
Bare ting jeg kom på sånn i farta...![]()
Oppsettet på forumet får jeg dessverre ikke gjort noe med, heller ikke mapper o.l.
Det går an og lage konkrete tråder, så kan jeg legge de inn i "viktigste tråder"innlegget.
Et terminforum utvikler seg med brukerne, og dette er fremdeles i startfasen. Gi det noen uker =)
Heisann
Er en stund siden jeg har gjort detteSå husker ikke så godt
Hvordan fikk jeg lagt til en gravid-ticker?
Oppsettet på forumet får jeg dessverre ikke gjort noe med, heller ikke mapper o.l.
Det går an og lage konkrete tråder, så kan jeg legge de inn i "viktigste tråder"innlegget.
Et terminforum utvikler seg med brukerne, og dette er fremdeles i startfasen. Gi det noen uker =)
Synes også det fort kan bli rotete, men mye er pga dobbelposter... Er det mulig å få slettet de emnene som ligger flere ganger?