Hei, og velkommen til Februar 2014 (kontakt gruppeansvarlig her)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ikkje noe problem

Er det mulig å opprette undermapper slik at det blir litt mer oversiktelig å finne frem i forumet? Sånn som det er nå, så er det veldig rotete og tungvint å finne frem til svar på noe man lurer på, uten å måtte opprette en egen tråd. Alle trenger ikke sin egen tråd for å spørre om det med for eks. blødninger.

Syns det kunne vært greit å kategorisere forskjellige temaer, så slipper vi samme spørsmål i 20 tråder.

Er det mulig å opprette undermapper slik at det blir litt mer oversiktelig å finne frem i forumet? Sånn som det er nå, så er det veldig rotete og tungvint å finne frem til svar på noe man lurer på, uten å måtte opprette en egen tråd. Alle trenger ikke sin egen tråd for å spørre om det med for eks. blødninger.

Syns det kunne vært greit å kategorisere forskjellige temaer, så slipper vi samme spørsmål i 20 tråder.

Hei, så flott å få en så konkret tilbakemelding!

Vi har en tråd som heter "Februarjentenes viktigste tråder". Der har jeg samlet endel linker til aktuelle tråder.
Når vi har fått "samlet opp" alle brukerne med termin i februar kommer terminliste og presentasjonstråd til å bli flyttet vekk fra topp, for å gjøre ting mindre rotete og oversiktlig.

Ellers har vi en søkfunksjon oppe i høyre hjørnet på forumet, der kan du søke på alt du lurer på innad i forumet =)

Hei, så flott å få en så konkret tilbakemelding!

Vi har en tråd som heter "Februarjentenes viktigste tråder". Der har jeg samlet endel linker til aktuelle tråder.
Når vi har fått "samlet opp" alle brukerne med termin i februar kommer terminliste og presentasjonstråd til å bli flyttet vekk fra topp, for å gjøre ting mindre rotete og oversiktlig.

Ellers har vi en søkfunksjon oppe i høyre hjørnet på forumet, der kan du søke på alt du lurer på innad i forumet =)

:)

Jeg ser du har opprettet en egen tråd for de viktigste trådene... Jeg tror allikevel at ikke alle bruker dem aktivt. Søkefunksjonen fører til søk i hele forumet, ikke i kun denne gruppa :) Eksempler på mapper man kunne hatt:

- Kosthold/mat
- Trening
- Fødsel
- Symptomer
- Off topic/snakkis
- Samliv
- Familie

Bare ting jeg kom på sånn i farta... :)

Edit - la til to til

:)

Jeg ser du har opprettet en egen tråd for de viktigste trådene... Jeg tror allikevel at ikke alle bruker dem aktivt. Søkefunksjonen fører til søk i hele forumet, ikke i kun denne gruppa :) Eksempler på mapper man kunne hatt:

- Kosthold/mat
- Trening
- Fødsel
- Symptomer
- Off topic/snakkis

Bare ting jeg kom på sånn i farta... :)

Oppsettet på forumet får jeg dessverre ikke gjort noe med, heller ikke mapper o.l.
Det går an og lage konkrete tråder, så kan jeg legge de inn i "viktigste tråder"innlegget.

Et terminforum utvikler seg med brukerne, og dette er fremdeles i startfasen. Gi det noen uker =)

Oppsettet på forumet får jeg dessverre ikke gjort noe med, heller ikke mapper o.l.
Det går an og lage konkrete tråder, så kan jeg legge de inn i "viktigste tråder"innlegget.

Et terminforum utvikler seg med brukerne, og dette er fremdeles i startfasen. Gi det noen uker =)

Ok! :-) Hvis du ikke kan gjøre noe med det, så får man bare gjøre det beste utav hvordan det allerede er! :-)

hei. jeg vet ikke hvordan jeg skal starte nye tråder med appen??

edit: fant det ut.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heisann
Er en stund siden jeg har gjort dette ;) Så husker ikke så godt :P
Hvordan fikk jeg lagt til en gravid-ticker?

Hei!

Mitt første innlegg dette her. Vet ikke helt hvordan dette fungerer egentlig, men ble anbefalt å gå inn hit for å få kontakt med folk! Hvordan finner jeg de fra bergen? hehe

Hei og velkommen til oss! Du må bare slenge deg med i samtalen her! Ingen spørsmål er for må til å lure på! :-) vi er en gjeng fra Bergen! Skal løfte tråden for deg der :-)

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Den var visst kommet veldig langt ned! Men hvis du ser på fødested på viktige tråder så der du hvem som skal føde på kk :-)

Venter førstemann 23/26 feb

Skravler med Jippi <3

takk for svar :) ja, var inne der å så. men jeg har ikke fått noen svar enno. har dere laget en gruppe på facebook kansje?

Nei ingen gruppe der, men det er ikke noe vi har lov å annonsere her inne på babyverden :-)

men bare lag en ny tråd hvis du vil presentere deg litt her under, eller bare kast deg inn i gruppa! :-)

Det er også en lukket gruppe her! Den får du komme inn i etter 30 dager. Og der kan man være litt mer personlig hvis man vil :-)

Venter førstemann 22/26 feb

Skravler med Jippi <3

Takk for at du tar deg tid til å hjelpe og ønske nye brukere velkommen *oida* :)

Synes også det fort kan bli rotete, men mye er pga dobbelposter... Er det mulig å få slettet de emnene som ligger flere ganger?

Synes også det fort kan bli rotete, men mye er pga dobbelposter... Er det mulig å få slettet de emnene som ligger flere ganger?

Hei. Dobbelpostingene kommer pga overgang til ny server, vi regner med det går seg til i løpet av de neste dagene. Prøver så godt vi kan å slette dobbeltposter, så rapporter gjerne inn de som er postet dobbel, så sletter vi de så fort vi får beskjed :)

Moderator stine, er det mulig å få slettet bilder? Under forumet våre bilder og tråden bilder av februarbebisene våre.. Ønsker ikke å ha bildene jeg har lagt ut der lengre, men får ikke slettet de?

Back
Topp