hei og hopp

lene80

Forelsket i forumet
hei og hopp!!

er det flere her som har fødselspermisjon? hva gjør dere om dagen??

mange klemmer fra meg[:)]

Hei, ja vi er hjemme, lille Frida og jeg. Nei, dagene går i mat, skifting, leking, soving og turgåing. I morgen skal vi få vaksine, og det gruer jeg meg til. Enn dere da?

det går i det samme som hos dere..litt kjedelig sitte inne så det er godt det er vær så man kan gå ut.har du venner du kan besøke og sånn på dagtid eller der det lite? tida går utrolig fort[:)]

Har ikke så mange venner som er hjemme på dagtid, dessverre. Siden jeg er godt voksen, har mange av mine venner store barn. Noen har jeg heldigvis, og vi prøver å treffes regelmessig. Treffer også noen av de som er på samme barselsgruppe. Enn du har du venner du treffer på dagtid? Ja, tiden går virkelig fort, kan nesten ikke skjønne at Frida er blitt 5 mnd.

de fleste er på jobb og skole,og det er ikke mange av de som har barn så de har liksom blitt borte..men tida går for det.kristian er også 5 mnd,akkurat nå sover han.godt å slappe av littegrann.har du flere barn?

Frida sover også. Hun er vårt eneste barn og blir nok enebarn. Hvilken dato er Kristian født på?

han er født 13.april.hva med frida? kjempegod jente[:D]

Frida er født 14. april.[:D]

Heia[:D]
Jeg er hjemme med Lea (10mndidag) og jeg har begynt som dagmamma for å kunne være hjemme med min datter så lenge som mulig. Klem fra Lea og meg [:)]

oj..har du det? hvor mange barn passer du? er ganske travelt hos deg da?[:D]

Hei Lea gratulerer med 10 mnd dagen!

har 1 enda men tror jeg skal ha et til etterhvert. Syns det var en fin måte å kunne følge med i oppveksten hennes og se de første skrittene osv. Har erfaring fra barnehage så dette går helt topp. Kan virkelig annbefales.

ønsker deg lykke til.må si jeg beundrer deg[:)]

Back
Topp