Hei og hopp

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Føler jeg har vært litt 'fjern' i det siste, men stått på hodet i flyttelass mellom to hjem, så fokus har vært så rettet på å komme ut av ene stedet og inn i nye. Nå er vi mer eller mindre inne i det nye, hehe, i alle fall innenfor dørstokken - og helt ute av det gamle. Herlig! Men hjelp for et herk, spess siden jeg har bekkenløsning mm og ikke KAN bære så veldig mye.. HAr trosset kroppens signaler noen ganger og fått svidd for det..

Kommer sterkere tilbake til dere MAI-jentene nå utover igjen. Gleder meg!!! :)
Koselig å se hvor stor aktivitet det er her inne. Herlig :)

Klemmer

Uff flytting er noe styr, men er samtidig en litt deilig for da blir man kvitt masse rot og søppel man har samlet opp :)
DU må huske å ta det med ro å ikke slite deg ut nå :)

Huff flytting er stress.....
Godt det mesteer over:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi flyttet når jeg var høygravid med bekkenløsning sist.. Slitsomt, men det er jo kjekt også :) bare pass på deg selv så du ikke gjør for mye ;)

Føler jeg har vært litt 'fjern' i det siste, men stått på hodet i flyttelass mellom to hjem, så fokus har vært så rettet på å komme ut av ene stedet og inn i nye. Nå er vi mer eller mindre inne i det nye, hehe, i alle fall innenfor dørstokken - og helt ute av det gamle. Herlig! Men hjelp for et herk, spess siden jeg har bekkenløsning mm og ikke KAN bære så veldig mye.. HAr trosset kroppens signaler noen ganger og fått svidd for det..

Kommer sterkere tilbake til dere MAI-jentene nå utover igjen. Gleder meg!!! :)
Koselig å se hvor stor aktivitet det er her inne. Herlig :)

Klemmer

Kjekt å komme seg i nytt hus då, før den lille kjeme:) slitan!!:D er blitt litt mer aktivitet no, så det er mega kjekt:) du får slappe av litt du no og komme tilbake for fult;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Blir bra å komme inn i nytt hus da. :) Er slitsomt å flytt ja, så skjønner god at du blir litt fjern da. hehe
Håper dere kommer raskt på plass igjen og er her inne å skravler på høyt nivå. :D

Back
Topp