Hei og hopp!

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Håper alle har det bra!

Sist hang jeg på terminforumet non stopp fra andre graviditetsmåned, så merker at med en treåring i hus og full jobb frem til nå tar mer tid enn jeg trodde.

Ble 100% sykmeldt fra i dag av, i to uker. Har fått full bekkenløsning på venstre side og isjas på begge sider. Yey, lucky me! Fikk bekkenløsning tidlig sist og, fra uke 11, denne gangen har jeg merket det fra uke 12. Ble 40 % sykmeldt før jul, men merker at jeg ikke har hentet meg inn i det hele tatt i jula.. Sist var det umulig for meg å jobbe, jobbet på tog, men nå hadde jeg et håp om å kunne jobbe lenge, nå jobber jeg som lærer. Men da trapper er et mareritt og alt gjør vondt, må jeg ta det rolig.

Halsbrannen kom også tidligere denne gangen. Den siste uka kommer halsbrannen sigende hver kveld kl 20. Moro!

Ellers merker jeg mer og mer liv i magen, bærer langt frem, så er lett å kjenne. Det er kos da :)

Skal på UL neste fredag, er da 18+3 ca, så blir spennende å titte inn i magen! Sist visste vi ikke kjønnet, men vurderer det denne gangen. Men for meg spiller kjønn ingen rolle, men vet at mannen ønsker seg jente denne gangen.

Det var vel alt om meg for nå, håper dere andre har det bra! :)

en må bare ta det med ro hvis en har vondt..viktigste er jo å ta vare på babyen imagen :)
er selv i jobb og har ikke så mye plager annet enn hodepine..men jobber skift, så vurderer å sykemld meg når jeg skal jobbe natt i uke... ellers har jeg hørt jeg blir sykemld fra uke 20, siden det er tvillinger...så har ikke så lenge igjen å jobbe, synes det er helt greit igrunn...

så deilig at du kjenner liv :) må være herlig... gleder meg til jeg kjenner noe... oul er ikke før 29jan her, så enda en stund til, er og veldig spent på hva som skjuler seg, men mest opptatt at det er to friske babyer :)

håper dine plager ikke er så ille, men alt for min del er okey, (klager litt til samboer innimellom kun hehe) men så verdt det når en tenker på hva resultatet blir :)

Hei!

Kjedelig at du har fått bekkenløsning, har det selv så er sjukemeldt pga det jeg også.

Merker det at tiden ikke strekker til med en unge i hus, da blir surfing gjerne skyvd litt til side :)

Ønsket dere ikke og vite kjønn sist, eller så dem ikke noe?

Vi ville ikke vite det og i tillegg lå han med beina i kryss. Men vi følte gutt hele veien og syns vi kaaaaanskje så en liten tiss da vi var på UL, men vi holdt det bare for oss selv den gangen :)

Bekkenløsningen holdes i sjakk så lenge jeg ikke stresser rundt. Merker at siden jeg fikk sykmelding i går og da tydeligvis greide å slappe mer av, sov jeg så godt i natt! Derfor er ikke bekkenet så fryktelig ille i dag... Har sluppet unna kvalme og spying, så skal ikke klage ;)

Hunnykaos, lurer på om ikke vi var på samme terminforum forrige gang også :)
En gutt født i oktober 2009- så da har vi taima godt :)
Jeg var nok ikke den mest aktive, men husker deg.

Spennende å gå på an igjen... hvordan tror du storebror reagerer på å få søsken?
Her er det litt bob bob.. han er rimelig egen, sta og bestemt! Tipper det blir noen fighter etterhvert!

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Håper alle har det bra!

Sist hang jeg på terminforumet non stopp fra andre graviditetsmåned, så merker at med en treåring i hus og full jobb frem til nå tar mer tid enn jeg trodde.

Ble 100% sykmeldt fra i dag av, i to uker. Har fått full bekkenløsning på venstre side og isjas på begge sider. Yey, lucky me! Fikk bekkenløsning tidlig sist og, fra uke 11, denne gangen har jeg merket det fra uke 12. Ble 40 % sykmeldt før jul, men merker at jeg ikke har hentet meg inn i det hele tatt i jula.. Sist var det umulig for meg å jobbe, jobbet på tog, men nå hadde jeg et håp om å kunne jobbe lenge, nå jobber jeg som lærer. Men da trapper er et mareritt og alt gjør vondt, må jeg ta det rolig.

Halsbrannen kom også tidligere denne gangen. Den siste uka kommer halsbrannen sigende hver kveld kl 20. Moro!

Ellers merker jeg mer og mer liv i magen, bærer langt frem, så er lett å kjenne. Det er kos da :)

Skal på UL neste fredag, er da 18+3 ca, så blir spennende å titte inn i magen! Sist visste vi ikke kjønnet, men vurderer det denne gangen. Men for meg spiller kjønn ingen rolle, men vet at mannen ønsker seg jente denne gangen.

Det var vel alt om meg for nå, håper dere andre har det bra! :)
hørtes ikke så godt ut med disse plagene akkurat :( jeg og bekkenløsning og halsbrann så føler med deg :) så koselig at du kjenner babyen da :D blir spennede å se hva som gjemmer seg i magen din om dere skal vite kjønnet :)

Hunnykaos, lurer på om ikke vi var på samme terminforum forrige gang også :)
En gutt født i oktober 2009- så da har vi taima godt :)
Jeg var nok ikke den mest aktive, men husker deg.

Spennende å gå på an igjen... hvordan tror du storebror reagerer på å få søsken?
Her er det litt bob bob.. han er rimelig egen, sta og bestemt! Tipper det blir noen fighter etterhvert!

Næmmen, så moro! Da vet jeg om deg og tre til som er gravide fra det forrige forumet! Moro moro!

IN gleder seg til at babyen kommer ut han, men om det blir like positivt når han innser at han må dele på oppmerksomheten det er ikke like sikkert! Og det jeg merker at i de verste trassanfallene, så hender det han slår meg i magen..

Næmmen, så moro! Da vet jeg om deg og tre til som er gravide fra det forrige forumet! Moro moro!

IN gleder seg til at babyen kommer ut han, men om det blir like positivt når han innser at han må dele på oppmerksomheten det er ikke like sikkert! Og det jeg merker at i de verste trassanfallene, så hender det han slår meg i magen..

Så gøy :) Det er nok en fin aldersforskjell å finne på å bli gravid på tenker jeg.. (håper jeg)..
Det blir utrolig spennende å se hvordan poden reagerer her også. For et år siden skulle han "knuse babyen" når jeg holdt venninna mi sin baby.. Han var ekstremt sjalu, og jeg tenkte dette kommer aldri til å gå bra..
Men nå virker han litt mer moden, og er opptatt av babyer i omgangskretsen. Han klapper på magen og koser, finner leker til babyen og deler på sine leker.. Men hvor lenge det kommer til å vare når bebisen er ute, det aner jeg ikke :cheers

Merker også når det er trassing på gang at magen er litt ekstra utsatt, og jeg tenker bare "herreguuud hva har vi begitt oss ut på".. To sånne vet jeg ikke om jeg orker! :)

Back
Topp