hei og hopp:)

Superteam

Forumet er livet
hvordan går det med dere damer da? 

fra å være her inne hver eneste dag til å være her 1 gang i mnd er jo litt rart:P men etter de fikk det nye designet så ble det sååååååå kjedelig her inne at jeg ikke gadd rett og slett! 
så kom fb gruppen og der er det liv! :) Men hadde jo vært koselig med litt mer liv her og faktisk! Var jo tross alt her jeg ble kjent med dere :) 

Såeh...! Hvem er aktiv her inne da?? :) 

Er blitt vant til det nye designet eg nå.. skulle ønske alle var her inne.. mye lettere å følge med p ting her...

Stort sett alle feil er jo retta på..

Jeg er her, var vel ikke så veldig aktiv før, men prøver å holde liv her, heheh!!

Liker nye bv jeg, mye tull i starten, men nå syns jeg det er mye bedre!! Mangler bare mye folk, heheh!!!

Idamii skrev:
Jeg er her, var vel ikke så veldig aktiv før, men prøver å holde liv her, heheh!!

Liker nye bv jeg, mye tull i starten, men nå syns jeg det er mye bedre!! Mangler bare mye folk, heheh!!!

emoticon

jeg er her også innimellom ;)

Jeg er vel innom her 1 gang i timen ca, men skriver aldri:p Men svært lite som skjer her ja, synd:(

Jeg er vel innom her 1 gang i timen ca, men skriver aldri:p Men svært lite som skjer her ja, synd:(

Jeg er innom her i ny og ne og prøver å delta. Men mye som skjer hjemme om dagen så litt begrenset med tid, men skal prøve å være med å holde liv.

Det nye gjorde liksom noe med hele bv synes jeg.
Er ikke like aktiv, mest fordi det faktisk ikke er noe liv her. Blir litt kjedelig å skrive til seg selv hehe...Men jeg vet jo at noen sjeler er igjen her da:) Men likevell.

bv går litt i glemmeboka, men nå har jeg faktisk være her inne 2 ganger denne uka!! wohoo! :) Skal prøve å være her litt mer! Litt trist om oktober 2010 skulle "dø" ut :P 

Idamii skrev:

Jeg titter innom i ny og ne =)
Er ny her, så vet ikke hvordan forumet så ut før, er derfor egentlig veldig fornøyd med slik det er nå =)

Hei og hopp.

Klar for at det skal bli litt mere liv her inne. Er jo sommer også, så folk er vel uannsett ikke så mye på nettet som før.

Hei og hopp.

Klar for at det skal bli litt mere liv her inne. Er jo sommer også, så folk er vel uannsett ikke så mye på nettet som før.

Back
Topp