Hei og hopp, 9. Mars blir topp

Tror jeg må ta meg et fem minutt og vaske og rydde kjøkkenet. Øynene går i kryss her nå. :p

Gjør det du, så holder du ut litt lengre :p

Ble avbrutt av lille mr. Pupp. Nå ammes det og tastes på tlf. ;)

Nå er det dramaorama på de andre gruppene. Er glad vi ikke blander oss inn i det altså.

Haha, leste akkurat gjennom de trådene :P

Ja. er som sagt glad for at vi ikke blander oss. De er skikkelig i tottene på hverandre. :P

Men enig med de på juni da, virker som mange på april vurderer å trekke seg for at de skal vinne :p

Det hadde kanskje vært lurere å tatt dette med reglene når denne konken er ferdig. ;) Så kan man si hva man mener da. Kunne tenkt meg å vært inn på VIP rommet og sett diskusjonen. Er så nysgjerrig. :P

Ja, jeg også! Hvor er S når vi trenger henne? :P

Ha ha ha. Vi skulle sendt henne inn for å spane. :P Nei vi skulle hatt henne her. Nå er det skikkelig innsats på oss tre damer. Vi er jo de med færrest innlegg av oss fem. Kanskje vi haler litt inn på de to nå.

Det hadde kanskje vært lurere å tatt dette med reglene når denne konken er ferdig. ;) Så kan man si hva man mener da. Kunne tenkt meg å vært inn på VIP rommet og sett diskusjonen. Er så nysgjerrig. :p

Ja, vi får bare henge i og nå 6000 innlegg så får vi se :p

Ha ha ha. Da tror jeg at jeg hadde dødd altså. Kanskje vi skal lage en juksetråd etter konken der vi bare poster og poster for å øke antall innlegg. Sikkert ikke lov. :P

Ha ha ha. Vi skulle sendt henne inn for å spane. :p Nei vi skulle hatt henne her. Nå er det skikkelig innsats på oss tre damer. Vi er jo de med færrest innlegg av oss fem. Kanskje vi haler litt inn på de to nå.

Og jeg ligger et godt stykke bak dere :p Men, jeg jobber med saken.

Hvor er mr mario da?? Ble plutselig borte. Sitter og spiller besserwizzer. :P

Vi får prøve å holde aktivitet her (på et litt lavere nivå!), så kommer deg seg nok ;)

Back
Topp