Du er da ikke så langt etter sikkert nå.Og jeg ligger et godt stykke bak dereMen, jeg jobber med saken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er da ikke så langt etter sikkert nå.Og jeg ligger et godt stykke bak dereMen, jeg jobber med saken.
Fy faen det er dårlig gjort.Ja, hun viner seg og spiller garantert![]()
Hvor er mr mario da?? Ble plutselig borte. Sitter og spiller besserwizzer.![]()
Ja, resten har sikkert kveldetSikkert fordi det bare er oss 3 av den harde kjerne som er her![]()
Skjønner jo godt at de ikke gidder å sitte her hele kvelden. Håper de kommer tilbake litt i morgen.Ja, resten har sikkert kveldeteller dollface var vel nettopp innom.
Vi greier og å samle oss om en tråd. Tror det er første gang. Litt enklere å sitte på pc og følge samme tråd kjenner jeg på appen blir det mye inn og ut av trådene.Sikkert fordi det bare er oss 3 av den harde kjerne som er her![]()
Vi greier og å samle oss om en tråd. Tror det er første gang. Litt enklere å sitte på pc og følge samme tråd kjenner jeg på appen blir det mye inn og ut av trådene.
Ja, liker best å sitte på data. Men enklere å snike med appen, bare å gå på siste innlegg for å se om det er action![]()
Ja det er tungvindt. Når jeg sitter på tråder med litt liv så kommer varslene opp, og da følger jeg bare dem. Åpner ikke opp i nye faner.
Synes bade appen og pcen har sine fordelerJo, er litt tungvindt, men det fungerer greit for meg, tar unna ei oppdatering så gjør jeg et eller annet annet og sånn går dagen hehe.
Synes bade appen og pcen har sine fordeler![]()
Ja, men vi har nok skrevet mye mer. Ser at det er masse oppdateringer jeg ikke får når det er litt trykk der inne.Synes bade appen og pcen har sine fordeler![]()
Jeg skreiv etter spillingen!Ja, men vi har nok skrevet mye mer. Ser at det er masse oppdateringer jeg ikke får når det er litt trykk der inne.
Og bittebittelitt innimellomHar ikke appen, så kan ikke uttale meg om den enda hehe.