Hei og hopp, 9. Mars blir topp

Og jeg ligger et godt stykke bak dere :p Men, jeg jobber med saken.
Du er da ikke så langt etter sikkert nå. :) Du har stått på skikkelig i dag altså. Tar av meg hatten. :D

Imponert over at vi alle er inne på samme tråd og poster. :P

Sikkert fordi det bare er oss 3 av den harde kjerne som er her :P

Hvor er mr mario da?? Ble plutselig borte. Sitter og spiller besserwizzer. :p

Sikkert :p Jeg vil ha henne inn i vakre forumansvarlig tråden :p

Ja, resten har sikkert kveldet :p eller dollface var vel nettopp innom.
Skjønner jo godt at de ikke gidder å sitte her hele kvelden. Håper de kommer tilbake litt i morgen. :D Vi er jo litt på jobb så vi må. :P

Sikkert fordi det bare er oss 3 av den harde kjerne som er her :p
Vi greier og å samle oss om en tråd. Tror det er første gang. Litt enklere å sitte på pc og følge samme tråd kjenner jeg på appen blir det mye inn og ut av trådene.

Vi greier og å samle oss om en tråd. Tror det er første gang. Litt enklere å sitte på pc og følge samme tråd kjenner jeg på appen blir det mye inn og ut av trådene.

Ja, liker best å sitte på data. Men enklere å snike med appen, bare å gå på siste innlegg for å se om det er action ;)

Ja. enig. Kunne ønske det gikk an å kombinere det beste fra begge. :P

Haha, ja, det hadde vært kjekt :p

Ja, liker best å sitte på data. Men enklere å snike med appen, bare å gå på siste innlegg for å se om det er action ;)

En sånn funksjon savner jeg her ja..

Men, starter i bunn, åpner alle de fete trådene i hver sine faner, leser, kommenterer, lukker og F5 i oversikten.

Ja det er tungvindt. Når jeg sitter på tråder med litt liv så kommer varslene opp, og da følger jeg bare dem. Åpner ikke opp i nye faner.

Ja det er tungvindt. Når jeg sitter på tråder med litt liv så kommer varslene opp, og da følger jeg bare dem. Åpner ikke opp i nye faner.

Jo, er litt tungvindt, men det fungerer greit for meg, tar unna ei oppdatering så gjør jeg et eller annet annet og sånn går dagen hehe.

Synes bade appen og pcen har sine fordeler :)
Ja, men vi har nok skrevet mye mer. Ser at det er masse oppdateringer jeg ikke får når det er litt trykk der inne.

Ja, men vi har nok skrevet mye mer. Ser at det er masse oppdateringer jeg ikke får når det er litt trykk der inne.
Jeg skreiv etter spillingen!

Back
Topp