Hei og hopp, 9. Mars blir topp

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Minner alle damene på at eg blir opptatt i kveld... Og siden eg skal bruke litt tid på sminke, hår osv blir eg veldig opptatt i dag. Ber om forståelse for dette, og håper dokke er superduperaktive for meg i dag ;) sjølom dokke tar ein veldig velfortjent pause i morgon kveld :)

Vi skal stå på det vi greier. Håper bodilmor joiner oss og dekker opp litt av tapet ved at du ikke er her. Du blir definitivt savnet! Både fordi du er gøy å skravle med, og for at du bidrar så bra. :D

Da er I. på første duppen, og alle trådene har Krica på seg. Håper det kommer noen flere her inne nå, for jeg kjeder meg. :P

Da er I. på første duppen, og alle trådene har Krica på seg. Håper det kommer noen flere her inne nå, for jeg kjeder meg. :P
Skal snart dyppe Nora nå! Da blir det fart :)

Minner alle damene på at eg blir opptatt i kveld... Og siden eg skal bruke litt tid på sminke, hår osv blir eg veldig opptatt i dag. Ber om forståelse for dette, og håper dokke er superduperaktive for meg i dag ;) sjølom dokke tar ein veldig velfortjent pause i morgon kveld :)

Ja, vi får prøve å holde fortet uten deg ;) satser på at vi ikke merker at du er borte :p

Back
Topp