hei og hå

mami3

Gift med forumet
ja da var denna lørdagspeppekakebakedagen over..det gikk jo kjempe flott og det blei maaaaaaaaaaaaange fine peppekaker[:)]  mens vi var hos venninna mi så fikk eldste sønnen min et meget så kjapt tilfelle av akutt feber..den var helt opp 40.1 på bare 1 time..helt vilt..så han lå på sofan der og jeg stressa rundt for å få tak i paracetsikkpille..tilslutt så ga jeg han en halv paracetttablett og se om han klarte å svelge den..(måte jo få denna feberen ned stakkar) han svelgte[:)] og 1 time senere så var han i mye bedre form,og klarte å få i seg litt grøt som vi hadde lagd og det smakete helt nydeligt[:)]..fikk så gjordt oss fedig og tussal så hjem..men han la seg klokka7 han..helt ødlagt han lille gutten min[:(] ellers så har det vært en kjempe dag[:)]..merker selv av jeg brygger på noe,men krysser fingrer og trykker i meg tabletter for å ungå det!! håper dere alle har hatt en fin lørdag[:)]

Flink dere er, da! Vi skal bake pepperkaker lillejuleaften, vi! I dag har vi feira barneselskap til stedattera mi.. kom 3 gjester av 4 innviterte.. [;)] Og i morgen skal ho på bursdag til en i klassa hennes, så da blir ho henta tidlig.. Og så kommer ho ikke hit igjen før 22. og da feirer vi litt voksenselskap, så da blir det 23.! [;)] Koselig med pepperkakebaking syns jeg!!![:)]

Ønsker dere god bedring !!!

Back
Topp