Hei og hå

Nøste77

Gift med forumet
Endelig snø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå mangler det bare at sola slår følge med snøen, så er det perfekt
I går var vi ute og lagde snømann. Det var skikkelig moro...for ho mor iallefall. Linnea har utrolig dårlig tålmodighet, så ho ville i utgangspunktet ha et bittelite hode. Var ikke plass til både øyne OG nese liksom... Men den ble da fin til slutt  Ho ville prøve akebrett og snowraceren og, men vi har ingen bakke her, bare ei helning, så ho kom ingen vei.... Får satse på å bort til mamma en dag i løpet av uka, for ho har bakke ho!
Og så må vi få hjem skiene våre. De står enten hos pappa eller på Bortelid. Jeg fikk aldri prøvd mine i fjor, så håper det går bedre i år... Da vi dro til Bortelid i påska i fjor, så tok vi med skiene i håp om å få prøvd de litt iallefall. Men det endte opp med at Linnea løp rundt barbeint i sommerkjole og vi andre satt å svettet i hyttevggen. Nyyyydelig  Håper å gjenta det i år.

Utenom å glede oss over snøen, så har vi nå nedtelling til fredag. Da går nemlig turen til hovdstaden og Disney on Ice  Vi skal være der til søndag, og vi gleder oss stort! Vi er 4 familier som drar, og vi skal heilt sikkert klare å kose oss max. I år så skal vi på showet klokka 12 i stedenfor klokka 19 som i fjor. Da har vi jo fremdeles store deler av lørdagen igjen etterpå. Vi skal en tur i Vigelandsparken og på Teknisk Museum i løpet av turen, så vi får jo masse gøy ut av helga!
Og siden Øyvind har fri på fredag, så tar vi turen innom Sverige på veien. Fikk en gratisbillett på Sandefjord-Strømstadbåten, så hvorfor ikke. De andre kommer ikke avgårde før utpå formiddagen, så da kjører vi bare aleine.
Noen som har forslag til andre ting vi bør få med oss når vi først er der? Linnea håper at den stoooore snøhaugen fremdeles ligger utenfor slottet, akkurat som i fjor

Ha ellers en strålende dag alle sammen
 
Det høres herlig ut! Vi gleder oss også over snø og passe minusgrader. Bare litt dumt at jeg passer baby om dagene. Ellers kunne jeg gått mer på ski. Men trillet en fin fin tur i solen idag. Herlig. Ingen gode forslag til Oslo-aktiviteter herfra. Er storby-amøbe....
 
og der var innlegget ditt borte før jeg fikk lese det, nøste

Jeg har vært og fått vaksine i dag jeg - tredje sprøyte i hepatitt-programmet, så nå er jeg forhåpentligvis sikret mot hepatitt a og b for resten av livet. Etter helsestasjonen var jeg en tur i Ørsta og handlet, hentet G så han fikk hentet bilen sin på service, og så var jeg og handlet litt mat. Nå driver jeg og lager lasagne som skal være middag i morgen - da jobber jeg dag så det er greit å ha noe ferdig å varme opp.. skal jobbe i kveld, og da skal familien spise grillpølser med lompe... etter eget ønske. Vi hadde nemlig handlet inn til å grille ute i går, men så ble vi invitert til middag hos svigers rett rundt grilltider så da ble det middag inne i stedet.

Nå skal jeg få vasket litt klær og ryddet litt, og så må jeg så smått gjøre meg klar til en kveld på jobb
 
Oh no. Hadde jeg bare visst at nøste også var sånn første-innlegg-blir-borte-når-noen-svarer så hadde jeg citert.....
 
God mandag jenter :-)
Å oslo tur blir nok kjempe bra Nøste77, skulle gjerne ha vært på showet i år vi også, men har ikke turt å bestille billetter siden lille sigurd skal kommet.
Forslag til aktivitet i oslo
http://www.reptilpark.no/
eller så har man jo korketrekkeren i holmenkollen
http://www.oslosurf.com/innhold/00000165.shtml

Kos dere masse.

Her skjer det ikke stort,rydder og venter på lille Sigurd.

Middag i dag så kunne jeg tenke med hamburger hmm høre litt med k er egentlig fiskedag her. 
 


Nøste77 skrev:
Endelig snø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå mangler det bare at sola slår følge med snøen, så er det perfekt
I går var vi ute og lagde snømann. Det var skikkelig moro...for ho mor iallefall. Linnea har utrolig dårlig tålmodighet, så ho ville i utgangspunktet ha et bittelite hode. Var ikke plass til både øyne OG nese liksom... Men den ble da fin til slutt  Ho ville prøve akebrett og snowraceren og, men vi har ingen bakke her, bare ei helning, så ho kom ingen vei.... Får satse på å bort til mamma en dag i løpet av uka, for ho har bakke ho!
Og så må vi få hjem skiene våre. De står enten hos pappa eller på Bortelid. Jeg fikk aldri prøvd mine i fjor, så håper det går bedre i år... Da vi dro til Bortelid i påska i fjor, så tok vi med skiene i håp om å få prøvd de litt iallefall. Men det endte opp med at Linnea løp rundt barbeint i sommerkjole og vi andre satt å svettet i hyttevggen. Nyyyydelig  Håper å gjenta det i år.

Utenom å glede oss over snøen, så har vi nå nedtelling til fredag. Da går nemlig turen til hovdstaden og Disney on Ice  Vi skal være der til søndag, og vi gleder oss stort! Vi er 4 familier som drar, og vi skal heilt sikkert klare å kose oss max. I år så skal vi på showet klokka 12 i stedenfor klokka 19 som i fjor. Da har vi jo fremdeles store deler av lørdagen igjen etterpå. Vi skal en tur i Vigelandsparken og på Teknisk Museum i løpet av turen, så vi får jo masse gøy ut av helga!
Og siden Øyvind har fri på fredag, så tar vi turen innom Sverige på veien. Fikk en gratisbillett på Sandefjord-Strømstadbåten, så hvorfor ikke. De andre kommer ikke avgårde før utpå formiddagen, så da kjører vi bare aleine.
Noen som har forslag til andre ting vi bør få med oss når vi først er der? Linnea håper at den stoooore snøhaugen fremdeles ligger utenfor slottet, akkurat som i fjor

Ha ellers en strålende dag alle sammen


får dere lesst nå
 
Back
Topp