Hei og hå alle flotte 2017 Feb Mammaer<3

Velkommen!:D skal være mulig å se dersom han/hun ligger riktig på UL.. Jeg så ikke på UL i uke 12, så må vente til uke 19..føles leeeenge til (16 uker i dag) ☺️
Tusen takk:D ja noen ganger ligger de vell litt vanskelig til:p 3 uker i igjen da så spennende, jeg skal i uke 17 så da får vi jo vite samtidig:D. Håper alt står bra til<3 PS syns tida går sakte haha :happy:

Hei hei og velkommen :D Var på ultralyd i dag 14+5 og fikk vite at det er en liten gutt som spreller i magen :D
Tusen takk:D å så artig gratulere så mye med en liten prins <3 har magefølelse det skjuler seg en prins hær også:):)<3 så får se da:p håper formen er bra:D

Tusen takk:D å så artig da<3 hadde du nå magefølelse for kjønne? Æ har magefølelse på gutt så er så spent :D<3 håper alt står bra til<3

Jeg var også sikker på gutt, men fikk se en sprellende og frisk liten jente ❤️ Og kunne ikke vært mer lykkelig :D Hun var veldig "sjenert", så tok litt tid før hun ville vise seg frem :) Fikk beskjed om å "riste på rumpa" og jordmor brukte instrumentet for å riste på magen, men uten hell. Hun snudde seg ikke før jeg begynte å le, da sprellet hun også :D

Håper alt står bra til hos deg også, og håper de klarer å se hvem som gjemmer seg :D

Jeg var også sikker på gutt, men fikk se en sprellende og frisk liten jente ❤️ Og kunne ikke vært mer lykkelig :D Hun var veldig "sjenert", så tok litt tid før hun ville vise seg frem :) Fikk beskjed om å "riste på rumpa" og jordmor brukte instrumentet for å riste på magen, men uten hell. Hun snudde seg ikke før jeg begynte å le, da sprellet hun også :D

Håper alt står bra til hos deg også, og håper de klarer å se hvem som gjemmer seg :D
Hehe så artig <3 ja der ser man, man kan jo Aldri vite :p gratuler med prinsesse;D<3 haha så søtt da liker hun latteren til mamman sin<3 Alt står bra til heldigvis, ja et spent på om man får sett da om 3 uker ;D<3 er så lenge å veeeente hehe

Vi fikk vite kjønn 13+3:) hun sa hun ikke var i tvil og ville gjerne få vite det hvis det viste seg å ikke stemme:)

Back
Topp