ma87
Betatt av forumet
Tusen takkVelkommen!skal være mulig å se dersom han/hun ligger riktig på UL.. Jeg så ikke på UL i uke 12, så må vente til uke 19..føles leeeenge til (16 uker i dag)
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkVelkommen!skal være mulig å se dersom han/hun ligger riktig på UL.. Jeg så ikke på UL i uke 12, så må vente til uke 19..føles leeeenge til (16 uker i dag)
![]()

Tusen takkVelkommen til oss![]()
Tusen takkVelkommenFikk vite kjønnet på lille 13+1
![]()
. Spennende, da håper jeg du får sett ;D Lykke til og håper alt står bra til<3 selv har jeg magefølelse på gutt så er veldig spentHåper å se neste fredagda er jeg 18+6
Tusen takkHei hei og velkommenVar på ultralyd i dag 14+5 og fikk vite at det er en liten gutt som spreller i magen
![]()
Tusen takkhåper alt står bra til<3
Tusen takkå så artig da<3 hadde du nå magefølelse for kjønne? Æ har magefølelse på gutt så er så spent
<3 håper alt står bra til<3
Hehe så artig <3 ja der ser man, man kan jo Aldri viteJeg var også sikker på gutt, men fikk se en sprellende og frisk liten jenteOg kunne ikke vært mer lykkelig
Hun var veldig "sjenert", så tok litt tid før hun ville vise seg frem
Fikk beskjed om å "riste på rumpa" og jordmor brukte instrumentet for å riste på magen, men uten hell. Hun snudde seg ikke før jeg begynte å le, da sprellet hun også
Håper alt står bra til hos deg også, og håper de klarer å se hvem som gjemmer seg![]()
Så braHer er alt brasnart bare to uker til oul
Vi vil ikke vite kjønn vi da
![]()
Jeg har hele tiden vært helt sikker på at det er en gutt, og det stemteTusen takk;D. Å spennende, hadde du en magefølelse på kjønnet å fikk rett Hehe? Håper alt står bra til<3
Hehe så artig, gratulere så mye med en liten prins da<3Jeg har hele tiden vært helt sikker på at det er en gutt, og det stemte![]()
![]()
. Spennende, da håper jeg du får sett ;D Lykke til og håper alt står bra til<3 selv har jeg magefølelse på gutt så er veldig spent![]()
Så braå ikke lenge til da<3 åå spennende med overraskelse da, jeg klarer ikke vente Hehe
![]()
Ja det blir veldig spennende å se;D<3Vi har følelsen av jente
Blir spennende å se![]()
Hehe det har du rett iMan må ha noen overraskelser her i livet![]()
Vi også, og er sååå spent på om vi får vite svaret i morgenVi har følelsen av jente![]()
Blir spennende å se![]()