Hei! Ny her....

alexine

Elsker forumet
Hei hei jenter[:)]

Da titter jeg innom dere jeg... Har termin 27.februar[:)]

Hvordan får dere til å ha sånn lilypie-greie på siden deres? Jeg har prøvd alt, men skjønner ikke hvem kode eller hvor koden skal limes inn....

Håper på et flott svangerskap, sammen med dere:) Har en datter på 12 år, så er vel det man kan kalle førstegangsfødende igjen. Mye nytt og mye jeg ikke vet! Tror jeg får en jente denne gangen også, men har ikke vært på ultralyd, så vet jo ikke. Gleder meg masse fremover[:)]

Klem fra meg

heihei:)
Velkommen:) du kjem til å stortrivast her:) Hos meg er iallefall facebook nesten glømt, - det er babyverden eg går på dataen for å sjekke:)

Og gratulerer så mykje, forresten:)

Takker pent[:)] Jeg har vært på barnimagen noen uker alt, men syns det er så lite som skjer der inne.. Så da prøver jeg her i stedet[:)]

ORIGINAL: alexine

Takker pent[:)] Jeg har vært på barnimagen noen uker alt, men syns det er så lite som skjer der inne.. Så da prøver jeg her i stedet[:)]

har aldri likt barnimagen, mye koseligere her

Hei og velkommen til det flotte terminforumet vårt[:D][:D]

Velkommen inn hit!

Jeg trives veldig godt her - så håper du også gjør det!!
Vi er en super februargjeng[:)][8D][;)]

Da jeg har mistet ungen er det ikke noe februar barn her i hvertfall. Utrolig trist, men prøver igjen. 

Hei og velkommen!

Hei!! velkommen hit! Jeg vet heller ikke hvordan jeg lager sånn lilypie. finner ikke ut hvor jeg lagrer den koden... kan noen hjelpe meg???

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Gratulerer, og velkommen hit. [:)]

jeg husker ikke helt..
Men lag en NY tråd på forsiden  der det står NEW post - så får du garantert hjelp:D

*lykke til*

Hei hei, velkommen hit. Du blir nok ikke skuffet. Her skjer det noe hele tiden[:)]

Back
Topp