Hei :-) Ny her.

mamma87 og gullguttan

Glad i forumet
Fant ut att jeg var gravid for litt over en uke siden. Tatt strimmeltester og digitaltest, og alle testene viste gravid :-))) Menstermin er 29.november. Så det blir enten ett november eller desember barn. Men nå så krysser jeg alt for att spiren skal sitte godt fast. Liker ikke de 12 første ukene...:-/

Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Gratulerer:-)

Tusen takk :-) Å gratulerer til dere også! :smile

Gratulerer så mye. Er helt enig med deg, liker virkelig ikke de første 12 ukene :(

Gratulerer så masse, og velkommen! :D
Jeg var på samme terminforum med deg da du fikk englegutten din <3
Koselig å se deg igjen! Og kjempekoselig å se at du venter nr 4!! :D

Tusen takk :-) De første ukene er såå nervepirrende. Krysser alt! Å Gratulerer til deg også ;-)
Gratulerer så mye. Er helt enig med deg, liker virkelig ikke de første 12 ukene :(

Hei. Sier du det :-), så artig da! Dere var virkelig gode mot meg i det forumet når det skjedde <3 , men jeg klarte desverre ikke å være der så mye etter det som skjedde. Å når jeg var klar for det, så hadde det dabbet av der inne. Håper det går godt meg deg og dine!:-) Å Kjekt att vi skulle "møtes" igjen ;-) Så veldig koselig å se deg også :-) Gratulerer til deg også, og tusen takk! :-) Hva har du ifra før? Husker ikke.

Gratulerer så masse, og velkommen! :D
Jeg var på samme terminforum med deg da du fikk englegutten din <3
Koselig å se deg igjen! Og kjempekoselig å se at du venter nr 4!! :D

Jeg har gutt fra før :) Veldig spent på hva det blir denne gangen, men har like lyst på to gutter og en gutt og ei jente :P Veldig spent på om det går bra! Hadde en SA i uke 8 i Desember. Krysser fingrene for at det går bra for oss denne gangen! :D
Dabbet veldig av på babyverden ja, men er masse liv på facebookgruppa :) De fleste er veldig aktive der enda!

Hei. Sier du det :), så artig da! Dere var virkelig gode mot meg i det forumet når det skjedde <3 , men jeg klarte desverre ikke å være der så mye etter det som skjedde. Å når jeg var klar for det, så hadde det dabbet av der inne. Håper det går godt meg deg og dine!:) Å Kjekt att vi skulle "møtes" igjen ;-) Så veldig koselig å se deg også :) Gratulerer til deg også, og tusen takk! :) Hva har du ifra før? Husker ikke.

gratulerer og velkommen inn hit :)

Gratulerer så mye, og lykke til! Veldig enig - de første 12 ukene er forferdelige i den forstand at man konstant bekymrer seg..

Jeg har gutt fra før :) Veldig spent på hva det blir denne gangen, men har like lyst på to gutter og en gutt og ei jente :p Veldig spent på om det går bra! Hadde en SA i uke 8 i Desember. Krysser fingrene for at det går bra for oss denne gangen! :D
Dabbet veldig av på babyverden ja, men er masse liv på facebookgruppa :) De fleste er veldig aktive der enda!
Åja, kjekt det da!:-) Skjønner :-) , man bli nå like glad uansett hva kjønn det blir ja :-) Nei, så trist :-( Men så bra att du er gravid igjen! Det får vi gjøre- man vet nå aldri.. Det er det så er så j*****.... å ikke vite.. Men vi må nå bare prøve å tenke positivt. Klem.

Gratulerer så mye, og lykke til! Veldig enig - de første 12 ukene er forferdelige i den forstand at man konstant bekymrer seg..

Tusen takk ! :-) Ja det er det.

Gratulerer til dere alle sammen, og lykke til dere også! Vi får tenke positivt og håpe på att spirene sitter godt fast inni der!!:-)

Back
Topp