Hei,Ny her.

Jeafla

Betatt av forumet
Har termin 20 juni:)
Mitt andre barn:)
Forstår ikke hvordan jeg gjør alt på siden,
men har nå komt meg helt hit.:) hehe
Her er det mange som skal ha barn i juni gitt:) så kjekt:)
Føler at det er et skikkelig føde år,kjenner helt sygt mange som er gravide.. :)
Javel, er været surt der dere bor også:P?

Hei, velkommen til juniklubben - håper du vil trives her inne med oss [:D]

Her hos meg er det solskinn og vindstille...... enn så lenge[:)]

hehe okei.
Fortår ikke helt hvor jeg finner tilbake til dette emne,fant d ikke etter jeg hadde lagt d ut..
måtte gå på vis tråder jeg har deltat i.. hm..

men er det kansje slik d fungerer?:) helt grønn her

hehe off fant utav d:P[:D]

velkommen hit til oss!![:)][:)] håper du vil trives. og de sidene her de finner du ganske kjapt utav, bare å skrive masse masse så du blir vant til det[;)]

jo takk:)
klarer ikke helt å finne utav det me bilder på profilen osv,men det kommer vel etterhvert hehe.

ikke jeg heller! haha[:)] men nok av flinke data-damer her, så bare legg ut en post med spørsmål om det, så finner du nok utav det etterhvert:)

Hei på deg og velkommen hit til oss juni-tuppene! Håper du også vil trives her [:D] Kjekt med flere Stavangerdamer![:D]

velkommen til oss [;)]  håper du vil trives her da[:)][:)]  masse kjekke "juni-tupper" å bli kjent med [:D]

Velkommen hit til oss. Koslig at det kommer nye snupper hit [;)][:)]

Velkommen hit til oss[:)]

Hehe:) 

Hei på deg og velkommen hit!!

Jeg har termin 3 dager etter deg jeg, og venter også nr to [:)]

Hvis du vil ha sånn ticker som viser hvor langt du er på vei, og hvor gammelt det andre barnet ditt er f.eks så er det enn oppskrift her.. http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=87674
Skrik ut hvis du ikke får til [:)]

hei og velkommen til oss[:D] koselig med flere junimammaer[:D] 
her har det vært det flotte vår været i dag[:)] 

Velkommen[:)]

Velkommen hit!!!  Ikke surt vær nei men deilig vårvær noe som er svært uvanlig her oppe i fjellet på denne tia. Men deilig er det[:D]

Velkommen her til oss-kjekt med flere juni jenter[:D] her er det bare regn og drittvær[;)]

Hei, og velkommen hit til oss!  Håper du vil trives. Og det er riktig som Blåbobler skriver; vi er den beste terminklubben assa! [:D] Bare søte snille snupper her inne.

Håper du får et bra svangerskap (av det som er igjen av det da)! [:)]

Back
Topp