elleville
Betatt av forumet
Har noen spørsmål som jeg går og lurer fælt på om noen andre vet....
Jeg har hatt et tidligere svangerskap uten for livmor i uke 14.
Dette skjedde i 2008, men har hatt et svangerskap etter dette, med en velskapt gutt født i 2009
Jeg måtte operere ut den venstre egglederen, men har fortsatt begge eggstokkene intakt....
Det jeg lurer på er om noen vet hvordan kroppen fungerer etter dette?
Jeg får jo fortsatt mensen hver måned, men er det da kun den ene siden, høyre, som "jobber"?
Ellers hvordan kommer de "kasserte" eggene fra venstre siden ut, uten eggleder?
Vi er prøvere, prøver nå og å få en lillebror eller lillesøster, men dette har nå tatt noen måneder uten resultat...
Tidligere svangerskap har jeg blitt relativt kjapt gravid, dvs 1 eller 2 måned med prøving
Så til mitt store undringsspørsmål:
Noen som vet om jeg har eggløsning hver måned eller bare annenhver pga manglende eggleder?
Sorry for rotete tråd, men håper noen fikk med seg poenget!
Hilsen elleville
Jeg har hatt et tidligere svangerskap uten for livmor i uke 14.
Dette skjedde i 2008, men har hatt et svangerskap etter dette, med en velskapt gutt født i 2009
Jeg måtte operere ut den venstre egglederen, men har fortsatt begge eggstokkene intakt....
Det jeg lurer på er om noen vet hvordan kroppen fungerer etter dette?
Jeg får jo fortsatt mensen hver måned, men er det da kun den ene siden, høyre, som "jobber"?
Ellers hvordan kommer de "kasserte" eggene fra venstre siden ut, uten eggleder?
Vi er prøvere, prøver nå og å få en lillebror eller lillesøster, men dette har nå tatt noen måneder uten resultat...
Tidligere svangerskap har jeg blitt relativt kjapt gravid, dvs 1 eller 2 måned med prøving
Så til mitt store undringsspørsmål:
Noen som vet om jeg har eggløsning hver måned eller bare annenhver pga manglende eggleder?
Sorry for rotete tråd, men håper noen fikk med seg poenget!
Hilsen elleville