Hei Nina23 :-))

katrin

Betatt av forumet
Heisann !!

Var hos Maya igår, og hjalp ho å komme inn på siden..sendte ei tekst til deg..
Hvordan står det til med deg? De to siste dagene har jeg hatt litt vondt i magen..tror det er voksesmerter, det sprenger litt på..har du hatt det slik?

Har funnet ut at den tiden jeg skal være sykmeldt nå må jeg få meg en hobby..haha!!
Skal ta et engelskkurs på nettet tenkte jeg, og friske opp igjen litt.. Har jo sånt å gjøre nå..kjæresten min er engelsk, så jeg får god hjelp fra han..

Er du i jobb nå? Hva jobber du med?

Klem Mariell

[:)] Ja jeg såg at May sendte melding, jeg sendte tilbake da men hun har ikke vært her idag mens jeg har vært her:-)

Så kjæresten er engelsk asså? det visste jeg ikke faktisk.. artig da!
Ja en hobby hadde ikke vært så dumt jeg er sykemeldt selv jeg om dagene og de blir ganske lange etterhvert da!!KJeder meg endel!!

Men dere skal ikke komme en tur til Ålesund da, på dagstur, så kan vi gå på babybutikker og kafe å sånt??

Har hatt endel smerter i magen men det er helt normalt for det er press sant? da er det livmorbåndene som strekker seg når livmora vokser og det kan være utrolig smertefullt!!!! Belive me!! gikk til legen å sjekka jeg for jeg ble så bekymra.. hehe
typisk meg!!

Kom til byen en tur snart da dere to:-)
Klem

Hei!

Ja vi kan godt ta oss en bytur en dag, godt det å komme seg bort litt.. er ikke så mye shoppemuligheter her da..kun et par butikker med babyklær,, så det kan vi gjøre. Maya jobber, men har fridager innimellom.

Ja, det er nok sikkert voksesmerter jeg har..bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite...Når jeg kommer til legen har jeg alltid tusen spm. men glemmer alt når jeg kommer inn, og bare blir sittende å jatte med, det er typisk meg..hehe. Har kommet meg litt i det siste da, tatt med lapp og greier.. Det som er litt dumt i kommunen her er at det kommer ikke jormor før i august, og da er det kun legen jeg må spørre om ting, og det er litt kjipt..får du god oppfølging?

Kjæresten min har bodd i Norge i over 8 år, både han, foreldrene og broren bor her..
så han snakker reint norsk..hører ikke forskjell. Men han vil snakke engelsk med baby ¤¤
Det er jeg veldig glad for, med tanke på hvor fort barn lærer..Han/hun blir jo halvt engelsk..så det blir gøy med to- språklig unge;-))

[:)] Ja da kan jeg skjønne at det ikke blir så godt oppfulgt:-)
Jeg går både til jordmor og legen min, og er veldig fornøyd me det:-)

Du er ikke alene om tusen spm og glemme alt når det kommer til stykket, jeg har det på samme måte.-) Men jeg glemmer lappen også da.. hahahahah
Jeg skal til Ul neste torsdag og gleder meg veldig masse til det:-) skal bli godt å få se babyen vår:-)
Vil du vite hva dere skal få?

Ja da er jo barnet heldig som kan lære seg to språk samtidig, kjempeforel nåe han/hun blir eldre da:-))
Tenkt noe på navn da?

Må ta deg en prat med May så kan dere komme hit å besøke meg i byen så finner vi på noe skikkkelig koslig sammens:-)
Kjempekjekt å bli kjent me deg forresten:-) Virker som ei kjempejente:-)

Klem

Hallo nina 23. May på¨nettet igjen.Skal på ultralyd 5/8 kl 10. Da lover jeg å komme å besøke deg. Savner deg mye.

Heisann gull:-))

Takk for svar på mld, kjempekjekt å høre fra deg:-)
Gleder meg utolig til du kommer til Ålesund igjen, savner deg virkelig skal du vite!!

Du og Mariell må ta dere en tur å besøke meg i sommer det hadde vært utloig koslig:-))
Gratulerer så mye da vennen at du skal bli tante igjen, regner med at mora di får nok å henge fingrene i nå ja.. hahaha
Når har du termin igjen forresten?

Vi har Erica og Kevin som navn vi ja, vi har ikke flere enn de to foreløpig:-) Men vi liker de navnene veldig godt begge to så der er vi heldige:-)
Hva vil yvind at barnet skal hete da? Øyvind " Fjellklatrer" Junior kanskje?? hahaha dere er så søte sammens vennen:-) Må hilse masse forresten:-)

Hva driver du med om dagene da? Bortsett fra å jobbe? Koser deg i sommerværet??

Har du Msn forresten?
Klemmer i fleng på vei til deg gull`pia mi:-)
Lots of love comming at ya:-))!!!

Back
Topp