hei nina

x1xmay

Flørter med forumet
bare ete middag så kommer jeg på nettet. er du der? kosikos

Hei vennen:-))

Er her jeg vettu:-))
Blitt syk da selvfølgelig!! Feber og sylta forkjølt, så idag e e det skikkelig innedag:-))

Du styra me for tida da?? Vet du ka e har kjøpt me? hjertemonitor slik at e kan høre forsterlyden når e vil.. hehehhe... Absolutt til å anbefale da:-))

Ellers alt bra med deg og dine vennen min??

Love U mye gull:-))

Ha ha. Spent på hva du kommer til å høre. Kan jo hende at det virker. Da må jeg få høre på meg selv og på deg engang. Tenk Nina om 4 mnd er du mamma. Gleder meg mye til å se den lille ungen deres.

Har kjøpt blå babystol i går. Vi har et helt søppelnett fylt med babyklær str 0-3mnd så vi må sikkert skifte klær mange ganger i døgnet for å rekke å bruke de. haha. Det er jo så mye fint å kjøpe. Fått en del også.

Skal jo ta meg en tur til deg en dag igjen vet u. Går vel bare bra med dere ja? Vi storkoser oss ilag. Mye jobbing på oss, men som du vet er jeg glad i å bruke penger. Ha ha.

Savner deg ofte Nina mi.

Jeg har alledrede fårr den jeg, og den virker kjempebra:-) Hører hjertetlyden og hikke og spark:-)

Joda ellers e no alr bare bra med oss, vi gleder oss for hver eneste dag:-)
Utrolig rart og tenke på at vi blir foreldre om ikke så lenge:-))
Kjenner du mye liv da vennen?
Jeg skulle ønske jeg kjente mere faktisk:-)

Tenk at vi får gjevngamla barn da gull:-) Gleder meg masse til du kommer til ålesund igjen, da må vi få en hel dag sammens, slik at vi kan kjøpe masse babyting og gå ut å spise sammens':-) høres ikke det kjekt ut da??

Hvordan går det på jobben da forresten? begynner det ikke bli litt tungt om dagene??

Savner deg også ofte og masse vennen min:-))

kosa i fleng til go`jenta mi:-))

Ja skal ta meg en tur å bli hele dagen. Høres kjempekoselig ut. Jeg vil også ha en slik monitor. Kan prøve din først jeg.

Jeg kjenner spark hver dag, men noen dager er det så svakt at jeg bare så vidt aner de. Sku ønske at jeg kjente han hver dag med skikkelig spark. Det har faktisk gått døgn mellom hver gang jeg har kjent noe. Blir alltid godt humør etter ett spark eller tre. Føler meg rastløs om det går for lang tid.

Ja vi e nok ganske like vi to may, for e har det på samme måte:-) Ja når du kommer tilo byen skal du få prøve monitoren min, den funker virkelig:-) og det er kjempekjet:-)

Blir det lenge til neste gang vi sees da tror du? hvordan går det med deg og Øyvind for tida da forresten??

Kosa:-)

Heia!

Blir vel iløpet av neste mnd tror jeg. Ja vi har det bra. I dag har han laget biff til oss. Deilig. Har jobbet 6mnd nå, jippi. Da er heldigvis trygda i boks. Skal prøve å jobbe så mye som mulig nå slik at jeg får en bra sum. Men er veldig lei av å stå opp kl halv sju hver morga.

Så deilig da:-)) Kjekt at dere koser dere:-)
Ja det er godt å vite at fødselspengene er i boks vennen, glad mine også er i orden:-) Kommer du til å få mye da? har du bestemt deg for å ta 42 uker med ful lønn eller 52 uker med 80% lønn? jeg har ikke bestemt meg enda jeg....

Ikke i morgen men neste torsdag er jeg 6 mnd på vei:-) tenk det du!! Siste to mnd har heldigvis gått fort:-))

Har du noen plager da for tiden??

klem

Back
Topp