Hei Nina!

kosepus

Glad i forumet
Kjempe grattis me dagen i dag da.. håper du får en fin dag!! [;)]

Klemz [:D][:D][:D]

[:D] Takker og bukker for gratulasjonen:-))

Jeg skal kose meg kjempemasse!!!:-))

Kjekt at dere husker på meg:-)))

Klemmer fra meg:-)

Kan jo ikke glemme sånt vet du!! [:D]

[:)] Takk for det:-) skal nok passe på din dag også skal du se, jeg er her jo hver eneste dag så.. hahaha avhengi av nett!!!

haha

klem

gratulerer med dagen[:D] nina

Nei du sier ikke de!! Samboer`n e borte.. så i dag e pc`n i senga gitt!! Hehe.. sliter sånn me å sove fortida, skjønne ikkje heilt detta.. har jo ikkje sove sia i går.. å e enda ikkje trøtt...........?!?!

Har vært å bada prinsessa(hunden) no.. trur ikkje ho e så blid på me lenger.. ikkje så begeistra for å bade... hehe [;)]

TAKK SÅ MYE MAYSEN:-)))

HEHE artig med hund da:-) når samboeren min e borte så får ikke e sove heller, vi har kjempestor seng men da ligge e på sofaen for det blir så ensomt i senga.. hehe

så e skjønna det godt e:-))

E e skjlden trøtt på dinne tida, de e da e e mest våken faktisk:-) haha

Ja, uheldigvis.. men e jo så gla i å sove lenge.. litt skummelt de om en ikkje sovne før i 2-3 tida.. sover jo snart 12 timer i strekk når e først sovna.. heile dagen ødelagt.. hehe.. [:)]

Tenkte sku prøve å komme me opp i mårra, litt tidli.. va visst komme nåkka nye mammaklær hørte e rykter om.. ana ikkje ka da men.. har ei venninde som jobba på hennes.. må vell ut å sjekke, tilfelle de e nåkka skikkeli.. hehe.. [:D]

hehe ja da er vi flere som skal en tur til hennes i mrra:-) hahaha

sover lenge selv jeg om dagene, men er opp kl sju og lager frokost og arbeidsmat til min kjære.-)) så legger jeg meg igjen, og sover leeennggeeeeee:-)))

nå skal jeg kose meg med gullet mitt:-)))

så nattanatt kosepus:-)

Da er han heldig!! [:D]

joda, kan hende de blir stille fra denna kanten til fredag, skal visst til svigers i mårra.. [:D]

Håpe du får en fin dag.. [:D][:D][:D]

Nattinatt!! [;)]

blir noe annet når nurkene deres kommer til verden, da går det ikke an å sove lenge da[:D] kan legge seg igjen da etter morgenstellet vel og merke, og det gjør godt for en kropp. håper dere finner noen fine mammaklær da, begge 2[;)]

hei nina...
[:)]
gratulerer så mye med dage...nyt den...[:D]

masse klemmer i fra meg

takker og bukker for gratulasjonene:-))

Dere er en kjempegjeng:-))

Er utrolig kjekt å snakke med dere på forumet:-))

Klemmer fra meg:-)

Back
Topp