Hei Nina 23

katrin

Betatt av forumet
Heisann :-)

Ser du er pålogget.. Har nettopp tatt meg et deilig boblebad jeg nå:-) Badet vårt er endelig ferdig, og vi storkoser oss med det,, er kjempefornøyd:-)
Hadde besøk av May-Britt i kveld, hun er stor..Jeg er ikke så langt ifra jeg heller, har vokst mye siste uka..I dag kjente jeg spark igjen også..Ikke hver dag jeg kjenner det..
Godt og betryggende å kjenne det, og vite at det er liv der inne..

Ellers er det pissvær ute,, så det blir ikke så mye turgåing..Kun med Boff,, for den må jo ha sine daglige lufteturer..hehe!!

Skal en tur til Maya i morgen og se ultralydbildene hennes..
Kjempestas med de bildene.. ser på de stadig vekk,,

Er alt bra med deg?

Klems Mariell

[;)] Heisann:-)

Gratulerer med badet da:-)) så kjekt da:-) Nei det været er ikke mye å skryte av om dagene, regner jo stort sett hver dag her:-(

Ul bilder er jo kjempekjekt da:-) Ellers alt bra med deg og barnet og kjæresten??:-))

Jeg har det bare bra:-) var på legevakta i forgårs for jeg hadde ikke merket liv på fire dagen, så de ville sjekke det ut:-) men alt var bare fint, 132 slag i minuttet så det er kjempebra:-)

gleder meg utrolig til neste ul den er den 27 sept:-))

Skal til may i morra aså? da må du hilse masse fra meg:-) var det slik at dere skule til byen på fredag eller?? da må vi treffes.-...

ikke mye å finne på om dagene nei, det er gråt og trist, og det å kke gjøre noe er kjedelig med stor K!!:-(
Jeg vokser endel selv om dagene jeg og det er så deilig å vite at det vokser og kjenne de livlige sparkene som virkelig er tegn på at alt er bra:-))

Ja May er bel i skyene om dagen etter hun fikk vite at det ble en gutt de får, for hun øbsket seg jo så veldig en liten gutt:-))

For oss er det det samme men får jeg bestemme vil jeg også gjerne ha gutt, vet ikke helt hvorfor da men.. hehehe

Kjekt å høre fra deg forresten:-))

Si til May at jeg har bursdag i morgen da, hun har en tendens til å glemme datoer!!! hahaha Artig dame det der:-)))

Klemmer i massevis:-))

Heldig du da som har bursdag!!
Gratulerer så mye med dagen som er i morgen, May Britt skal til Ålesund på lørdag,, har litt dårlig råa, så jeg er ikke sikker enda om jeg skal slenge meg med...

Så bra alt er bra med babyen din¤¤ Slik er det med meg også, kan gå flere dager uten at jeg kjenner noe,, og plutselig kjenner jeg 2-3 spark,, så er jeg kjempelettet igjen

Tror det er ganske vanlig..

Bynner å kjenne det litt i korsryggen,, håper jeg ikke får bekkenløsning..
Er du oppe flere ganger om natta på do?
Plagsomt..får jo ikke sove igjen..prøver å drikke lite på kvelden da..

Klems

hei gull er du på nettet? savner deg synsykt. har du det bra? hva gjør du på for tida?

jeg kommer til ålesund lørdag. tar med meg ene jenta mi tror jeg. må kjøpe den sengehimmelen jeg så på babycomfort. har du lyst til å treffe meg?

kosikos. ps fole gla ti det. hils espen

fra may

hehe må le litt.. den do greia er ikke helt enkel... jeg er på do ca hvert kvarter... våkner på natta og må på do, men på dagen er det verst!!

og det sies og bli værre ettersom tiden går så dette kan bli riktig så festlig, må vel begynne med bleie kan jeg tenke meg!! hahahaha

Er ikke alene om å ha dårlig råd om dagen skal du vite.. hehe, men det hadde vært kjempekjt å treffes:-))

Takk igjen for gratulasjonen:-))

Klem

savner deg også may, noe helt utrolig masse også, var så utrolig godt å se deg igjen..
Ja ta med deg ei av jentene da så treffes vi og går på cafe sammens:-))

Hadde vært utrolig kjekt:-))

Ps: kan du ringe meg?? er våken da:-)))

Love you hell of alot babygirl:-))

Kosa i fleng

HEI

du må ikke bekymre deg for om du ikke kjenner spark hver dag. det er helt normalt. selv kjente jeg bevegelser for første gang i uke 12-13. så ble det helt stille frem til uke 15. så ble det stille igjen til uke 17-18, da ble sparkene mye kraftigere.

i kveld har jeg kjent en del aktivitet, og da blir jeg glad.

ja det er helt utrolig deilig å kjenne sparkene og livet som eksisterer i magen:-))

Du kjenner meg may!! haha bekymrer meg mest når alt er bra.. haha..

Ps les det siste innlegget som ligger på dette forumet, det heter "provosert" var jeg for hard?!?!?! hahahahah du kjenner meg!!

Back
Topp