Hei mine sexy damer

Tiger Mamma

Elsker forumet
Nå har vi kommet oss hjem fra bryllupet. Det ble en lang dag i går. Kjempe fin sermoni i byfogden[:)] masse gjester god mat og mange gode kaker[:)] Jeg holdt talen min med den grumsete hese forkjølelses stemmen min!! Men det gikk greit mora mi fikk tårer det gjorde jeg også[:)] 
Snart er det min tur kan ikke vente føles ut som det er en evighet til men det er bare litt over 2mnd til....[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Her er brudeparet og forloverne[:)] Fra venstre er forloveren til stefaren min,min stefar, moren min og meg. Dette bildet ble tatt rett etter de ble erklært ektebrudefolk[:D]

ORIGINAL: Marthe og Carina

Så fine dåke va alle 4[:D] så bra at da gjekk godt me deg å talen din, å at dåke koste dåke[:D]
Sign[;)]

Så fine dåke va alle 4[:D] så bra at da gjekk godt me deg å talen din, å at dåke koste dåke[:D]

Så fine dere var. Godt gjort å holde tale. Blir så sentimental i bryllup så får tårer i øynene selv[;)]

ORIGINAL: @dnim

Sign[;)]

Dere var kjempe fine[:D] To mnd går kjempe fort, vips så er det din tur til å gå opp kirke gulvet[:D][:D]
Syns du var flink som holdt tale til tross for forkjølelsen.
Stooooor klem fra meg.

Back
Topp