Hei Mille84

BflyW

Elsker forumet
... hvet du hva... jeg var å shoppa i dag, og ble ekspedert av den megga på en skobutikk på Strømmen!
[:D]
Hehe.... Neida... du var så koselig så!

Håper du hadde det fint på jobben og tjente penger - jeg brukte i alle fall alt jeg hadde! Gikk på indiska etter jeg hadde vært hos deg, og der fant jeg en kjempe fin topp som fint kan brukes som mammatopp! ... og så hadde de veske som jeg likte i tillegg... magnetstripa på kortet gikk varmt i dag!

Hei du! Ble skikkelig satt ut i dag ja :) Tok litt tid før jeg skjønte hva som skjedde :)
Det var kjempekoselig å møte deg da! Først trodde jeg du var en annen jeg hadde sett før, også la jeg merke til at du tittet på magen min og da tenkte jeg "det må jo være henne" :) Men da spurte du og det var så sprøtt! :)
Nei, det var virkelig morro altså! Det må jeg si.

Jeg hadde ikke planer om å gå inn der altså - det var gubben som skulle ha nye sko, så han gikk inn og jeg diltet etter. Og så elsker jeg bare ecco sandaler, og trengte nye... så når jeg fant noen så tenkte jeg at det er like greit å kjøpe de nå, og bruke de hele sommeren, istede for å telle på hver krone og kjøpe de senere og ikke får brukt dem i begynnelsen av sesongen....

Og der var du.....
Skulle nesten tro jeg bare var nysgjerrig...

Kanskje vi sees senere?
Jeg er ikke så ofte på storsenteret, men det hender jo...

Ecco sandalene er jo så sinnsykt gode å gå på da. Nesten som tøfler. :)
Jeg synes det var  kjempekoselig at du spurte! Gøy å møte andre august-mammaer i nærheten her. Smilte godt resten av dagen jeg :)

Back
Topp