Hei May-Britt :-)

katrin

Betatt av forumet
Er du på nå?
nettopp bada jeg nå..Dave har lagt c..og i sitt her som vanlig...hehe!!!

hei gull. sitter oppe å styrer med pcn jeg også. øyvind sover på sofaen. grubler som sagt på utdannelsen min. krysser fingrene for at jeg får praksisplass i okt.

badet ditt er absolutt det flotteste jeg har sett. du er kjempeheldig. begynner en film nå, rottefangeren på nrk. vet ikke om jeg orker å se den.

er så glad for at vi får en sønn. tenk marielle, at vi får samme kjønn.
i morga skal jeg på jobb. hatt fri i dag og da går jeg på veggene.

klems love u mye

Ja, er kjempefornøyd med badet ja...fikk tårer i øynene når jeg sto opp idag..var så glad..

Den praksisplassen ordner seg nok skal du se..men irriterende når du har gått å venta så lenge da..
Gleda me t å sjå ultalyd-bilda dine!! Fole rart å tenke på at han veks og styre på inni der,,, uvirkelig e d..

Gleda me t me ska ut å trille..Tenk da.. I og du med baby-guttan våre.. Det blir stas!!
Du må ikke glemme bursdagen t Nina i morgen...Klokka har passert midnatt no..så da blir det vel egentlig idag:-) David har bursdag neste helg.. har kjøpt teori- og praksiskurs på Grønt kort (Golf) så da blir han fornøyd,,

Koskos :-))

heisann may:-)))

Såg dette innlegget og måtte sjekke om det var deg:-)))

Utrolig kjekt å se deg igjen pg atter engang gratulerer så mye med at dere får en gutt:-))

KJempekjekt:-))

Kommer du og mariell til byen på fredag eller?? da må vi treffes:-))
Hvordan går det ellers da?? Har dere bestemt dere for Daniel eller?? utrolig fint navn vennen..

love you massemasse!!!

klemmer fra ninamor:-))

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN GULL. ELSKER DET SÅÅÅÅÅÅÅ FOLE MYE. KOMMER TIL DEG LØRDAGEN

SSÅÅÅ utrolig søt du er vennen, elsker deg massemasse, savner deg utrolig masse!!!!

Tusen takk for gratulasjonen gull, gleder meg sinnsykt til å treffes på lørdag:-)))

Klemmer i fleng på vei til deg:-))

Back
Topp