Hei mars-jenter

Lucmam+Vic

Gift med forumet
får jeg lov til å være litt med dere sånn innimellom, frem til mnd.skiftet mars\april?
Jeg tok en test igår som var ganske positiv[:D][:D]
Foreløpig termin vil være 31.3.11

HerligGratulerer og velkommen[:D][:D][:D][:D][:D] Så kjekt med innflyttere, fruktbare Norge[:D][:D][:D][:D][:D]

Takk for det, LilleMy86[:D][:D]

Så kult nick du har forresten, vi hadde en dverg pincher tidligere som het det[:)], minus 86 da[;)]

ORIGINAL: Serephinea

HerligGratulerer og velkommen[:D][:D][:D][:D][:D] Så kjekt med innflyttere, fruktbare Norge[:D][:D][:D][:D][:D]

Takk, takk[:D][:D]
Jaa, det er sant[;)]

ORIGINAL: Lucmam

Så kult nick du har forresten, vi hadde en dverg pincher tidligere som het det[:)], minus 86 da[;)]

Takk for det[:)] Er mange med nesten det samme nicket her inne da. Men jeg hadde LilleMy som russenavn til og med[:D]
Håper du kommer til å trives her inne på Mars 2011[:D]

Gratulerer så mye!!![:D][:D]

ORIGINAL: **Haley**

Gratulerer så mye!!![:D][:D]

Gratulerer så masse!! [:D][:D]

Velkommen skal du være [:)]

ORIGINAL: LilleMy86

Takk for det[:)] Er mange med nesten det samme nicket her inne da. Men jeg hadde LilleMy som russenavn til og med[:D]
Håper du kommer til å trives her inne på Mars 2011[:D]

[:D] et artig navn.
Takk, det kommer jeg til å gjøre[;)], ser det er noen kjente nick her fra fs også[:)]

Tusen takk for det, jenter[:D][:D]. Kommer sånn helt på tampen her nå, så det er koselig at jeg får være litt med her også[;)][;)]

Tusen takk for det, jenter[:D][:D]. Kommer sånn helt på tampen her nå, så det er koselig at jeg får være litt med her også[;)][;)]

Så koselig! Har sikkert gratulert deg på FS også, men går litt i surr for meg nå! Har jo tross alt hatt en positiv test å fordøye idag![:D] Velkommen skal du være!

Hihi, det har du gjort, men det er koselig med gratulasjoner. Jeg så du fikk en positiv test inne på fs, la inn en gratulasjon til deg der, men nok en gang gratulere så masse til deg og[:D][:D]

Moro at det blir så mange vårbarn -11

velkommen hit [:)]

tusen takk, semine[:D][:D]

sniker med til å ønske velkommen jeg å .
selv om jeg er ganske så fersk her inne selv å.
men som det sies jo flere jo bedre[;)]

Så koselig, fillifjonka[:D], og gratulerer til deg også[:D][:D]

Ja, det er koselig å være i et stort forum[:)][:)]

hihi takk.
[;)]
ja kjempe greit å kunne spørre andre og høre om andre sine opplevelser.

ORIGINAL: Maren Helene

Gratulerer såå masse, og velkommen skal du være [:D][:D]

Tusen, tusen takk, Maren Helene[:D][:D]. Her skal vi ha det kjekt[;)]

Back
Topp