Nuppeliten
Flørter med forumet
Jeg melder meg inn her jeg :) Har termin 29 mai da, så jeg er helt på grensa hehe, det kan jo bli en Juni baby men det veit man jo aldri! Gleder meg til å bli kjent med dere her inne.
Klem
Klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye og velkommen hit! :-)Hestejenta skrev:
Gratulerer med spire og velkommen til mai-gjengen :)blåkanin skrev:
Så koselig med så mange hyggelige svar :) Jeg fant ut at jeg var gravid i uke 6 ca. Da kom kvalmen!!! Jeg er mamma fra før til ei nydelig jente som blir et år i november så dette blir to tette kan man si :) Når og hvordan fant dere ut at dere var gravide? Har dere fortalt den store nyheten enda? Her har vi bare sagt det til et par stk men ikke lenge til vi forteller resten det nå. Er litt tungt den første tiden når man må skjule at man er i dårlig form, spes på jobb.....Nuppeliten skrev:
Hei! Jeg har termin 31.5 så jeg er spent på om jeg havner i juni gruppa etter ordinær UL.. Vi har kun fortalt det til ungene våre (to gutter på 6 og 8 år). Og så har jeg fortalt det til to på jobben, av praktiske årsaker. Vi forteller det til familien om en uke og resten av verden etter det. Er i kjempebra form, så det har ikke vært vanskelig å holde det hemmelig. Men gleder meg veldig til alle vet det :-) Jeg skal på første kontroll om hele to uker, synes det er lenge å vente..Nassemor skrev: