Hei mai damer [emoji4]

Susie85

Betatt av forumet
Litt sen introduksjon da jeg har fulgt gruppen siden september [emoji85] MEN som man sier: bedre sent en aldri [emoji85]

Jeg er tredjegangs med termin 19 mai. Har 2 stk fra før av født 09 & 11 og venter nå en appåklatt (vet ikke helt når man kalles det, men vil skille noen år [emoji5]) Denne gangen har vi bestemt oss for å ikke vite kjønn da vi har en av hver, så i sammen med spenningen på å se når fødselen starter, er vi også spente på om det er en prins eller prinsesse. [emoji146]

Hurra for Mai som endelig er her!! Gleder meg til å følge alle fødslene!

Så spennende. Det kunne jeg også tenkt meg, men mannen skulle absolutt vite hva det var så da ble det slik. Lykke til i innspurten [emoji4]

Så spennende og ikke vite kjønn da!
Lykke til og velkommen til oss❤

Lykke til, og spennende å se hva det blir [emoji173]️ aldri for sent å se Hei[emoji1]

Hei! Så spennende [emoji4] Vi også har en av hver født 09 og 11 og venter nr 3 som vi ikke vet kjønnet på. Det blir så spennende [emoji1] Lykke til med siste innspurt [emoji4]

Velkommen [emoji4]
Så spennede å ikke vite kjønn da! Jeg ville ikke vite det heller, men mannen insisterte noe så sinnsykt[emoji4]
Blir det flere babyer etter hun i magen skal jeg si til jordmor at hun ikke må avsløre kjønnet [emoji23]
Lykke til med innspurten!

Velkommen [emoji4]
Så spennede å ikke vite kjønn da! Jeg ville ikke vite det heller, men mannen insisterte noe så sinnsykt[emoji4]
Blir det flere babyer etter hun i magen skal jeg si til jordmor at hun ikke må avsløre kjønnet [emoji23]
Lykke til med innspurten!

Takk!

Skal si at vi har visst det på de 2 andre [emoji5] Jeg er egentlig suuuuper nysgjerrig av meg [emoji85] Men samboer solgte det inn for alt det var verdt og jeg ble solgt og ikke angret på det nå. Han sammenlignet det med jula og presangene. Jeg eeeelsker førjulen (som graviditeten) spenningen med å klemme og gjette på pakkene, og selve julaften er det så spennende å se hva som er inni (Han gjorde en mye bedre versjon en dette så klart [emoji13])

Jeg beundrer dere som klarer å ikke vite [emoji4] Hva tror dere det er da?

Back
Topp