Hei :) litt sent kanskje

Genesis

Andre møte med forumet
Hei. Litt sent å komme så sent i svangerskapet kanskje? Jeg har aldri vært på babyverden før. Jeg er gravid med en gutt, termin 24 juli. Det blir mitt 5 barn...jeg er ikke sånn religiøst mot prevansjon eller noe, har bare blitt sånn, ikke alle som har vært planlagt for å si det sånn :) Men elsker dem alle. Ligger for tiden på sykehus med premature rier, og det så er kjedelig! Jeg er egentlig jurist, men har ikke jobbet på nesten tre år...vet ikke hva mer jeg bør si jeg...

Er aldri forsent ;)

Velkommen til Juli2012 forumet!!
Det har ikke vært sånn superaktivt ei stund nå, men ser ut som at det tar seg opp nå mot slutten :)

Velkommen!

koselig :) venter og mitt 5 barn :)) like spennende hver gang :)) koselig at vi blir flere her inne :)) velkommen :)

MaryLou skrev:
Velkommen!

Hei og velkommen :)

Vi venter vårt 3barn og har termin 2juli :)
Vi har 2gutter fra før på snart 5 og snart 18år.Og denne ganga vet vi ikke hva det blir med 100% selv om han sa det ble jente men likevel ikke være sikker så det blir spennendes å sjå :)

Lykke til og håper det går bra med deg og den lille :)

klem

Hei og velkommen hit emoticon

Så spennende med barn nr 5! Er det stor aldersforskjell på dem ?
Her ventes nr 3, har to gutter fra før og nå kommer ei lita jente. Har termin 9. juli men skal ha KS 26. juni, så er litt frem og tilbake mellom forumene..

Lykke til!

Velkommen:)

till skrev:
Hei og velkommen hit emoticon

Så spennende med barn nr 5! Er det stor aldersforskjell på dem ?
Her ventes nr 3, har to gutter fra før og nå kommer ei lita jente. Har termin 9. juli men skal ha KS 26. juni, så er litt frem og tilbake mellom forumene..

Lykke til!

Ja, det er litt forskjell på dem. Hun eldste ville vært 14 nå, også har jeg to gutter på 8 og 6 år, og ei jente på 1,5 år. Jeg var 18 da jeg fikk første så vi begynte tidlig. Denne siste nå var ikke helt planlagt, mannen fikk beskjed om at han var steril, men det var han visst ikke likevel :p

Velkommen inn hit! Og det er langt fra sent å finne frem hit nå :-)

Det er ikke så mye aktivitet her, men gjerne endel aktivitet et visst annet sted, men det må tas over pm ;-)

Men jeg er mer og mer innom her for tiden jeg også uansett så vi holder oss nå i gang her inne også. :-)

5 barn ja, det er litt av en flokk! Hvor gamle er de? :-) Og hvor mange av hvert kjønn? :-)

Genesis skrev:
Hei. Litt sent å komme så sent i svangerskapet kanskje? Jeg har aldri vært på babyverden før. Jeg er gravid med en gutt, termin 24 juli. Det blir mitt 5 barn...jeg er ikke sånn religiøst mot prevansjon eller noe, har bare blitt sånn, ikke alle som har vært planlagt for å si det sånn :) Men elsker dem alle. Ligger for tiden på sykehus med premature rier, og det så er kjedelig! Jeg er egentlig jurist, men har ikke jobbet på nesten tre år...vet ikke hva mer jeg bør si jeg...

Velkommen !!!!! =)
ser ut som vi alle begynner å bli litt mer aktive her inne nå mot slutten =) velkommen skal du være =) blir kjekt å følge hverandre  =)

Tweak skrev:
Velkommen inn hit! Og det er langt fra sent å finne frem hit nå :-)

Det er ikke så mye aktivitet her, men gjerne endel aktivitet et visst annet sted, men det må tas over pm ;-)

Men jeg er mer og mer innom her for tiden jeg også uansett så vi holder oss nå i gang her inne også. :-)

5 barn ja, det er litt av en flokk! Hvor gamle er de? :-) Og hvor mange av hvert kjønn? :-)

Har vel på en måte svart på det litt lenger opp, men kan godt si det igjen :) To jenter og to gutter fra før. Hun eldste ville vært 14 nå, men hun døde for snart 2,5 år siden. To gutter på 8 og 6, og ei jente på nesten 1,5 år. Og nå kommer en liten gutt :) Så det har blitt ganske jevn fordeling mellom kjønnene :)

Velkommen til oss! Det er aldri forsent :) Håper alt går bra med deg og babyen til tross for premature rier og sengeleie!

Back
Topp