Hei, Linnemi (",)

Bra for deg!!!Jeg unner deg det så veldig [:D][:D] Det blir spennende å følge deg videre- for du blir vel her hos oss??!!??

Prøvd lenge, Linnemi?
Bare lurer...
Så spennende at du er gravid!! Du må kose deg og nyte tilværelsen!

Nei, vi har ikke prøvd i det hele tatt, hihi. Det var ikke planlagt i det hele tatt. Jeg sluttet med p-piller for 1 år siden, i mai, og alt regulerte seg med en gang; kjempestabil menstruasjon og alt. Men jeg "fikk ikke lov" av sykehuset å bli gravid det første året jeg var uten p-piller; uansett, så ble vi enige om at vi kunne vente til neste år. Men, og da ble jeg ble jeg gravid (vi har brukt beskyttelse, bortsett fra denne gangen, og da ble jeg altså gravid). Flaks for meg, så merket jeg det allerede dagen etter, så jeg stoppet opp med medisiner og slike fæle ting. Vi har ønsket oss barn alltid, men ting har kommet i veien. Nå kunne det ikke passet bedre!!!!! [:)]

[:D]

Ja, lisa79, jeg greier jo ikke å forlate dere vet du!!![:D]

Ja der ser man at det er bare en gang som skal til![:D]

[:)][:)][:)][:)][:)] Tenk, ja, hadde hørt mye om det; det var ikke SÅ enkelt altså[:D] Men det går an!!!

Hi hi..[:D][:D] Du må endre tickern din, du er jo faktisk gravid kjære linnemi!

[:D] BRA!!!!!!!!!

Sånn, Pebles, hihi, nå har jeg endret tickeren min!!![:D] Varm i kroppen i dag, men det er bare vanlig. trett også i dag, men helt greit det og. Vært hos legen en snartur, fikk legeerklæring mtp studiene, så nå er det i boks. [;)]

P.S: Pebles, jeg har selv regnet ut termin, men det er jo ikke sikkert den stemmer, det er jo flere måter å regne den ut på; både etter syklus, unnfangelse og en ting til jeg ikke kommer på i farta. Jeg regnet ut etter unnfangelse, fordi jeg VET (VI vet) når unnfangelsen var.

Høstklem!!

GRATULERER KJEMPEMASSE[:D]

Bra Linnemi, viktig at ticker`n stemmer![:D]

Gratulerer!!!!!!!!!
Det var hyggelig å høre.
Håper du koser deg.
Stor klem fra lilleSnodig og (voffVoff) Smule[:D][:D][:D]

TAKK!!!!! [:D]

Back
Topp