Hei, Linnemi (",)

FjerneErna

Forumet er livet
Har du fått besøk av den forhatte tanta? Eller måtte du ta test- i så fall hvordan gikk det???!!! Venter i spenning- og krysser alt som krysses kan [:D]
 
Hei! Så koselig da! [:)] Jeg har vært og tatt urinprøve, samt blodprøve nede på sykehuset i dag, så får ikke vite svaret før i morgen! Men.. hehe, jeg har kjøpt meg to tester på apoteket også jeg, bare sånn HVIS jeg er gravid vil jeg SE det også! Er litt usikker på om jeg skal vente til i morgen tidlig, men på apoteket sa de at hvis jeg venter noen timer før jeg går på do, samt ikke drikker noe koffeinholdig eller noe, så kan jeg ta midt på dagen.
Var hos fastlegen i dag, og etter "symptomene" å dømme, hørtes jeg veldig gravid ut. [:D] Men jeg tør ikke bli glad før jeg vet noe sikert, så jeg tar det med ro. (les: PRØVER å ta det med ro, hihi)
Takk for at du venter i spenning sammen med meg, ble skikkelig glad nå!
hvordan går det med deg da? jeg skal sette meg ned og lese litt her senere, akkurat nå har jeg andre ting jeg må gjøre:)

Klem, klem!!
 
Var jeg deg ville jeg gått og lagt meg nå- sånn at det ble "i morgen" fort [:D][:D]
Jeg tror jeg lider av innbilt svangerskap....Har de fleste symptomene+ litt til, men skal ikke ha mensen før om en ukes tid [:D]
Da venter jeg fortsatt i spenning på resultatet!! Regner med vi får vite det uansett om det er gratulasjoner eller trøst du trenger [:D] Lykke til-klem fra meg [:D]
 
spennende! [:)][:)][:)]
 
Gleder meg til å lese her i morgen....

Blir så spent på andres vegne....[:D][:D][:D]
 
Ønsker lykke til med svaret, og håper det beste[;)]
 
Heisann!

Lykke til med svaret i mårra!

Kathrine
 
spent på å høre testresultatet[:D]
 
Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
gratulerer så mye med spiren[;)]
 
GRATULERER!!!!!!SÅ UTROLIG morsomt!!
Nå begynner det å bli endel av dere som har fått to streker [:D]

Håper svangerskapet går bra [:D]

Lykkeønskninger fra meg [:D]
 
Gratulerer kjempemye. [:)][:)][:)]
 
ser ut som svangerskapstøvet som ble spredd her virket på noen HEHE[:D]
 
Grattis igjen! Kan jeg spørre hva slags symptomer du har? Jeg har så mye symptomer nå at man skulle tro jeg var høygravid!
 
Gratulerer[:D][:D][:D] Så gøy[:D]
 
Gratulerer, kjære deg!!!!! Nå ble jeg så glad at jeg fikk tårer i øya [:(] [:D] Håper at du får ett fantastisk svangerskap og at det ikke forverrer helsa di!!! (jeg skjønte hvem du var da du skrev at du hadde gitt ut bok....)

Stoooor lykke-til og gratulasjonsklem [:D][:D][:D]
 
[:D]GRATULERER![:D]
 
GRATULERER LINNEMI!!!!
 
gratulerer så utrolig mye[:D][:D][:D]

ønsker dere all verdens lykke videre[:)]

klem...
 
TUUUUSEN takk!!!! Liza79, nå leste jeg hva du har skrevet her om at du skjønte hvem jeg var, hihi, så koselig da[:D] Jepp, jeg er i SUPERFORM!!!! Har ikke følt meg så bra siden jeg ble syk for 8 år siden. Det er HÆRLIG... Livet smiler til meg[:)]
Kjære pebbles; symptomene mine er svært ømme bryst, mest om morgenen, da er de vonde og sprenger nesten, de har også vokst ganske bra, svimmelhet til tider (når jeg reiser meg), tårene renner av ingenting, og "murringer" i magen, men også stikk som kan minne om at tante rød skal komme, litt humørsvingninger, men ikke så veldig annet enn det at jeg kan grine av en fin sang (og det gjør jeg ofte ellers også, for jeg er et følelsesmenneske, hihi), etpar-tre hetetokter helt i starten, svak hodepine 14 dager i strekk, men den har begynt å gå over. Kvalme har jeg ikke hatt, og matlysten er normal, men spiser godt føler jeg. Og smiler hele tiden.. [:D] hihi
Nei nå skal jeg se tv og kooose meg.

Klem, klem, klem!!!
 
Back
Topp