Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei! Ja nei forrige svangerskap fant jeg den ikke før uke 10 ell noeDet var virkelig vanskelig å finne den altså.
Og jeg måtte virkelig lytte før jeg først hørte antydning og så kunne vinkle meg innpå så jeg fant den bedre.
Men nå som jeg skulle vise den til eldstefrøkena kunne jeg ikke finne den de fem minuttene som vi prøvde.
Det veldig veldig små marginer som skal til, så man må regne med å lete en stund ja
Men du har jo sett hjerte slå på ultralyd
Ha i bakhodet at dette er fjerde barn og mini er kanskje litt lengre opp enn "normalen?"
Fantastisk <3Dere... nå er jeg helt satt ut jeg altså.
Fikk angelsound i posten i dag...
Og jammen fant jeg ikke hjertelyden...
Da er det bare å glede seg til å få se reka i morgenda![]()
åååh!kjenner jeg gleder meg sånn til UL om 14 dager
Det skal bli så kjekt!
Har enda ikke hørt hjertelyden faktisk
Tiltross for tidlig UL i uke 9+4
![]()
Tørr ikke bestille angel sound jeg, kommer til å bli redd om jeg ikke finner noe ! :O
Tør ikke bestille sånn jeg heller... kommer til å freake ut om jeg ikke finner noe. Og hadde sikkert kommet til å gjort det hver dag.. så får slå meg til ro med ul 1×uka![]()
3 virkedager tok det hos megTok det lang tid før den kom i posten? Bestilte en i dag.![]()
Fikk du ikke høre hjertelyd 9+4? Hvorfor ikke?åååh!kjenner jeg gleder meg sånn til UL om 14 dager
Det skal bli så kjekt!
Har enda ikke hørt hjertelyden faktisk
Tiltross for tidlig UL i uke 9+4
![]()
Tørr ikke bestille angel sound jeg, kommer til å bli redd om jeg ikke finner noe ! :O
Fikk du ikke høre hjertelyd 9+4? Hvorfor ikke?
Langt er du på vei ?Skulle ikke ha ropt så høyt om at jeg fant lyden for nå finner jeg den neimen ikke he he... Prøvd tre ganger og mini er jammen meg god på å leke gjemsel![]()