Hei lillevenn..

Hvor langt er du på vei ? Så herlig at du fant den ;)

Jeg er 9+0 i dag ca.. ikke lett å finne den.. men herregud så deilig å høre :)

Er 9+1 og jeg sliter skikkelig med å finne den! Var hos legen i dag og så hjerte slå på ultralyd, men hjertelyden finner jeh ikke :/

Det var virkelig vanskelig å finne den altså.
Og jeg måtte virkelig lytte før jeg først hørte antydning og så kunne vinkle meg innpå så jeg fant den bedre.
Men nå som jeg skulle vise den til eldstefrøkena kunne jeg ikke finne den de fem minuttene som vi prøvde.

Det veldig veldig små marginer som skal til, så man må regne med å lete en stund ja :)
Men du har jo sett hjerte slå på ultralyd :)

Ha i bakhodet at dette er fjerde barn og mini er kanskje litt lengre opp enn "normalen?"

Det var virkelig vanskelig å finne den altså.
Og jeg måtte virkelig lytte før jeg først hørte antydning og så kunne vinkle meg innpå så jeg fant den bedre.
Men nå som jeg skulle vise den til eldstefrøkena kunne jeg ikke finne den de fem minuttene som vi prøvde.

Det veldig veldig små marginer som skal til, så man må regne med å lete en stund ja :)
Men du har jo sett hjerte slå på ultralyd :)

Ha i bakhodet at dette er fjerde barn og mini er kanskje litt lengre opp enn "normalen?"
Okei! Ja nei forrige svangerskap fant jeg den ikke før uke 10 ell noe :) så får bare smøre meg med tålmodighet :) nå vet jeg hvertfsll at babyen har det bra ;)

Dere... nå er jeg helt satt ut jeg altså.

Fikk angelsound i posten i dag...
Og jammen fant jeg ikke hjertelyden...

:Heartbigred

Da er det bare å glede seg til å få se reka i morgenda :love7
Fantastisk <3

åååh! :D kjenner jeg gleder meg sånn til UL om 14 dager :D Det skal bli så kjekt! :D Har enda ikke hørt hjertelyden faktisk :( Tiltross for tidlig UL i uke 9+4 :(

Tørr ikke bestille angel sound jeg, kommer til å bli redd om jeg ikke finner noe ! :O

åååh! :D kjenner jeg gleder meg sånn til UL om 14 dager :D Det skal bli så kjekt! :D Har enda ikke hørt hjertelyden faktisk :( Tiltross for tidlig UL i uke 9+4 :(

Tørr ikke bestille angel sound jeg, kommer til å bli redd om jeg ikke finner noe ! :O

Tør ikke bestille sånn jeg heller... kommer til å freake ut om jeg ikke finner noe. Og hadde sikkert kommet til å gjort det hver dag.. så får slå meg til ro med ul 1×uka :)

Tør ikke bestille sånn jeg heller... kommer til å freake ut om jeg ikke finner noe. Og hadde sikkert kommet til å gjort det hver dag.. så får slå meg til ro med ul 1×uka :)

Godt der ikke er bare mec! :D
Jaaa! :D så glad du får oppfølging og gleder meg til å følge deg videre nå! :D

Har veldig lyst på en angelsound.. men han er ikke helt gira - han skylder på at han tror jeg vil freake helt hvis jeg ikke finner lyd, men kjenner meg godt nok til å vite at det ikke er tilfellet. Han derimot...

Fikk du ikke høre hjertelyd 9+4? Hvorfor ikke?

Bestilte Angel sound på fredag, og jeg har bare positiv test, uteblitt mens x2 og symtomer som tilsier at jeg er gravid så skal bli deilig å finne hjertet til den lille :) Hvis ikke så er det bare å vente til Jm time :)

Skulle ikke ha ropt så høyt om at jeg fant lyden for nå finner jeg den neimen ikke he he... Prøvd tre ganger og mini er jammen meg god på å leke gjemsel ;)

Back
Topp