Hei kommende junimamma'er!

Glajenta

Flørter med forumet
Hei alle :greet025
Nå har jeg sneket rundt her en liten uke allerede, uten å gi meg til kjenne. Jeg er en "gammel" bruker på babyverden da jeg har en femåring fra før, men etter en SA på nyttårsaften og etter å ha vært noe overivrig inne på august- og september-forumet, har jeg ikke turt å glede meg enda. Forrige gang ble jeg gravid rett etter at spiralen ble tatt ut, og jeg var igrunn kvalm og kastet opp fra før eggløsning, så noe "galt" kjente jeg at det var allerede fra første positive test. Denne gangen har jeg ikke kjent antydning til symptomer (bortsett fra trøtthet) - før idag. Å hei, kvalme og ømme pupper!

Jeg har ikke fortalt samboeren min om dette engang - så dere er en ganske priveligert gjeng som får vite allerede. Jeg vil ikke at han skal gå og uroe seg/styre og ordne osv før jeg er over der jeg var når jeg mistet sist. Ikke tror jeg han er så klar for barn nr 2 enda heller, men igjen - det blir han nok "aldri". At vi sluttet på prevensjon var vi jo to om, men likevel når testen lyste mot han forrige gang var det ikke akkurat hopp i taket og stjerner i øynene. Altså, han var helt fantastisk allerede da - han syklet til butikken når jeg ikke orket å kjøre, han vasket ned hele leiligheten før vi hadde bursdagsselskap, han passet virkelig på meg så at han blir glad - til slutt - finnes jeg ikke i tvil om - vi ER jo to om dette, men å innse at "shit, NÅ skjer det.." kommer nok til å ta litt tid. Til helgen får vi besøk, så enten får han vite det på søndag - eller så drøyer jeg det enda litt. Jeg er ikke over "den forrige terskelen" før til tirsdag, så kanskje jeg drøyer det til neste helg igjen.. Om lille spire klorer seg fast så lenge :)
 
Gratulerer :)
 
Velkommen skal du vere :)
Du er tøff som klarer å holde det hemmelig for din mann,hadde eg aaaaldri klart :p
 
Velkommen skal du vere :)
Du er tøff som klarer å holde det hemmelig for din mann,hadde eg aaaaldri klart :p
Vet ikke helt om det er å være tøff eller feig - sånn egentlig. Det handler nok litt om å gjøre det hele "virkelig" også tror jeg. Sånn for egen del. Ble så overrasket over hvor mye jeg egentlig gledet meg forrige gang - selv om vi bare hadde visst om det i 2 uker før det gikk galt.

Samtidig så bobler jeg jo over av lyst til å rope det fra hustakene, begynne å strikke småttis-ting, kikke etter fine vogner og "kose" meg med magen! Nei, la de neste 7 ukene gå fort (og da er det jo første søndag i advent og!)
 
Gratulerer så masse! :)
 
Klarer du å holde de skjult fra mannen helt til uke 12 så skal du jammen meg få en diplom i posten!! Da er ikke du feig, men viljesterk, tøff, utholden og sikkert mange ting jeg ikke klarer å sette ord på ;-) gratulere og velkommen :)
 
Back
Topp