Hei junijenter:0) ang trening

Jeg trener ikke noe som helst, kan ikke for da får jeg så mye kynnere, hard og vond mage. prøver å gå ti min hver dag, sånn for å få bevegd meg litt... Skulle ønske jeg kunne mer for jeg er glad i å være i bevegelse og jobber egentlig som danselærer.

trene hva er det?? hahahaha.. er såååå lat at det er flaut [8|] uff men får ta det igjen.. kremt [;)]

Har blitt noe Pilates trening de siste ukene 1-2ganger pr uke, var også innom en aerobic time forrige uke. Trener det jeg orker og har overskudd til, men går i perioder.[;)]

trener ikke nei.. men skal begynne på fysio der vi gjør øvelser for ås tyrke bekkenet i gruppe[:)]

jeg går turer. ikke hver dag men så ofte jeg orker. Må gå fra morran av etter kl 12 er kroppen allerede sliten. så går gjerne en time. det føles godt etter på men noen dager blir jeg fort sliten.

ORIGINAL: connie83

trene hva er det?? hahahaha.. er såååå lat at det er flaut [8|] uff men får ta det igjen.. kremt [;)]

haha som om jeg skulle ha sagt det selv

Elsker å trene, men har fått forbud mot det meste pga rier og nedpress.[:(] Så da blir jeg vel feit som en julegris fremover[&:]

Jeg trener masse på SATS! går på vanlige timer, høy puls, spinning og styrke!:)utrolig deilig, og håper jeg klarer å holde ut en stund til, merker det begynner å bli litt tungt...men har hørt rykter om at fødselen kan bli lettere om man klarer å holde sge i form under svangerskapet så tenker på det hver gang eg trener;) hihihi!:)

Jeg går på spinning 3 ganger i uker også gjør jeg litt yoga. Litt vanskelig å trene akkurant nå med stor magen min men jeg skal prøve å fortsett med det [:D]

Hæ..trening.. hva er det?? hehe

Jeg går litt turer bare. [;)]

ORIGINAL: mariew

Jeg trener masse på SATS! går på vanlige timer, høy puls, spinning og styrke!:)utrolig deilig, og håper jeg klarer å holde ut en stund til, merker det begynner å bli litt tungt...men har hørt rykter om at fødselen kan bli lettere om man klarer å holde sge i form under svangerskapet så tenker på det hver gang eg trener;) hihihi!:)

Du er kjempeflink!! Jeg gjorde akkurat det samme sist jeg gikk gravid med lillemann. Fødselen gikk strålende og formen kom utrolig fort tilbake etterpå. Fortsett slik så lenge du kan.

Denne graviditeten har jeg vært så mye mer dårlig og sliten. Har fått trene minimalt annet enn å løpe etter en 2 åring, sykling hjemme og gå turer. Prøver å bevege meg daglig.

Ikke allverden av trening her.. Går tur med hunden min hver ettermiddag og på mandag og torsdag deltar jeg på "Trening for gravide" via jobben. Det er ikke hardtrening, men endel styrke for å forebygge bekkenplager. SUPERT tilbud, som letter litt på samvittigheten[;)]

Blir ikke like mye som før men prøver å få med meg 2-3 spinningtimer i uka også trener jeg Yoga for gravide.. Utrolig deilig å få trent litt men det er det å komme seg avgårde da

Rusler bare små turer, og fysio trening [8D] Har noen vekter jeg bruker desperat på kveldene, sist plagdes jeg med mye vondt i armene siden jeg ikke var vant med å bære et lite barn så lenge om gangen..[:D] tror ikke det blir noe problem nå da siden jeg bærer mye på lillegutt <3

Trener med "ActiveMamma" hver torsdag. Kan vel sammenlignes med aerobic.
Kjempedeilig[:)]
De som trener oss er fagpersoner, så de er flinke til å tilpasse.

Jeg trener selv med vridning i ryggen og lett bekkenløsning[:)]

Ah, trening ja.
Har gløymt korleis det er.

Prøver og gå turar  -  men det er desverre smått med det og.. [&:]

Er egentlig verdens mest late person, men har en farmor som har vært veldig bestemt på å betale no trening for meg :P Så nå går jeg hver fredag på vanngymnastikk for gravide, er faktisk ganske deilig =)

Back
Topp