Hei Julidamer :)

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Siden det ikke ble Junibaby på meg håper jeg det er greit at jeg flytter litt over hos dere også nå i den siste ventetiden :) Har vel allerede sneket litt innimellom ;) Jeg er førstegangs, og er i dag 8 dager på overtid. Hvis ikke noe skjer blir jeg igangsatt på dag 11. Har blanda følelser men er veldig klar for å møte gutten min uansett hvordan fødselen blir :) Vil også ønske dere alle lykke til! Nå begynner nok fødelisten deres å ta av, slik vår gjorde ;)

Noen her med erfaring med igangsettelse? Helst ikke skremmende erfaringer da :p

Velkommen :-)
Jeg ble satt igang med førstemann og hadde en fantastisk fødsel :-)
Fikk først pille torsdags morgen og fikk gutten min natt til fredag :-D og hadde 4.5t aktiv fødsel :-D

Velkommen til oss, håper skatten din snart kommer og at du slipper igangsetting :D her har jeg termin 19 Juli, førstegangs, og hvis jeg ikke føder til da blir jeg satt igang på termindato pga sykdom(ME). Har du noe tegn enda på at noe er på gang da :D?

Velkommen hit :) Vi får jo satse på at det starter av seg selv før det da :) men har ei venninne jeg sendte meldinger med under så og si hele fødselen. Hun ble satt igang og det var en veldig fin, rolig men kjapp fødsel :) så det trenger ikke å være noe å grue seg for :)

Takk dere :) Det høres jo lovende ut! Er ikke sånn at jeg gruer meg veldig, men er litt nervøs for vonde rier hvis jeg må få drypp. Er forberedt på at det kan ta lang tid med modningstabeletter.

Jeg har ikke så mange tegn på at noe skal skje, og har ikke fått sjekket modning eller åpning. Men har hørt det ikke har så mye å si? Hodet er festet, og jeg har ofte kynnere, men de er ikke vonde. Litt stikkinger av og til. Trodde slimproppen gikk 2 dager etter termin, men det kan ha vært bare slimete utflod..

Håper virkelig det starter av seg selv. Det hadde vært så kjekt :)

Velkommen til juli gruppa, og lykke til med forestående fødsel, igangsatt eller ei :)
jeg ble satt i gang forrige fødsel, men håper det blir starter av seg selv denne gangen.

Velkommen skal du være:-)

Jeg ble igangsatt med nr 1, vannet ble tatt og så fikk jeg drypp intravenøst. 5 timer så var lille frøkna ute. Beste fødselen jeg har hatt, intens men hurtig overstått.
Dette var for 15 år siden, så regner med det er andre prosedyrer med igangsetting nå med ballongkatet osv. Skal vel skje langsommere Idag;-)

De to andre fødslene startet selv, og var seigpining på 41 timer og 21 timer.

Velkommen til oss. Ingen erfaring selv da jeg og er førstegangs, men du skal nok klare deg bra:)
Håper det plutselig skjer noe av seg selv da♡

Velkommen hit og lykke til! Håper ting starter for deg snart, kjenner selv på utålmodigheten og jeg har enda 9 dager til termin! Masse lykke til uansett, du har jo ikke lenge igjen :)

Velkommen hit :D Håper og satser på at det ikke blir så veldig lenge til du får møte lille gutten din :)

Velkommen hit og lykke til! Håper ting starter for deg snart, kjenner selv på utålmodigheten og jeg har enda 9 dager til termin! Masse lykke til uansett, du har jo ikke lenge igjen :)
Tålmodigheten settes på prøve hver dag ja. Er like forhåpningsfull hver kveld, og våkner like skuffet hver morgen :) Både jeg og mannen er så slitne mentalt nå.. Blir godt å få det overstått.

Back
Topp