Hei Juli snupper

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg har vært på Legevakta med Elias gullet mitt, som fikk en ufrivillig tur i gulvet stakkars[:(]

MEN, gjett hvem som troppa opp på legevakta og var kjempe bekymra for gudmor ongen sin? JOOO, TONE MORA VÅR [:D] For et fantastisk gudmor hun er som kom å trøsta meg som følte meg som en elendig mamma.

Alt er bra med Tone, babyn er enda i magen og operasjonen var vellykket [:)] SÅ ALT ER BRA [:D] JEG ER LYKKELIG!

Dobbel glede!! [:)]

Nei e d sant??? Blei så bekymra, vi har ikkje hatt nokka oppdatering i dag. Kordan går d me ho?
Å d gikk vell bra me gullet ditt?[:)]
ORIGINAL: BlessItBe

Jeg har vært på Legevakta med Elias gullet mitt, som fikk en ufrivillig tur i gulvet stakkars[:(]

MEN, gjett hvem som troppa opp på legevakta og var kjempe bekymra for gudmor ongen sin? JOOO, TONE MORA VÅR [:D] For et fantastisk gudmor hun er som kom å trøsta meg som følte meg som en elendig mamma.

Alt er bra med Tone, babyn er enda i magen og operasjonen var vellykket [:)] SÅ ALT ER BRA [:D] JEG ER LYKKELIG!

så godt å høre, har tenkt så mye på henne[:)]

håper det gikk bra med gullet ditt også[:)]

For ei utrolig dame!!!

Godt å høre at det går bra med ho etter omstendighetene!

Håper det går bra med lille gutten din også =)

Huffda, fint at det gikk bra med lille Elias da! :)

Og så utrolig godt å høre at alt er bra med Tone, og at babyen fortsatt er i magen [:D] Det var gode nyheter![:)]

ORIGINAL: Safram

så godt å høre, har tenkt så mye på henne[:)]

håper det gikk bra med gullet ditt også[:)]

svarte i den andre tråden, men dette var jo helt fantastiske nyheter! vi blir jo så redde for henne når det ikke har vært oppdateringer, så er godt du kan oppdatere  ny og ne:):)
hvordan gikk det med eliasen?? hper alt står bra til!

Så bra det gikk bra med gutten din![:D][:D]

Og jeg har tenkt supermasse på Tone, så det var godt å få oppdatering nå altså.. Blir så glaaad[:)][:)]

Ååååh så bra!!

Hvordan gikk det med gutten din og hva skjedde? [:o] God bedring til den lille, om det trengs! [:)]

Hun er helt fantastisk [:)] Folk ringer henne i hytt og pine, virker som det er litt slitsomt.
Hun har litt vondt enda, men det virker som det går rette veien da [:)]

Alt gikk bra med Elias, slapp unna med en blåflekk og en kul [:D]

Hadde ikke Tone troppa opp hadde jeg vært veldig deppa enda!

ORIGINAL: Melliott

Ååååh så bra!!

Hvordan gikk det med gutten din og hva skjedde? [:o] God bedring til den lille, om det trengs! [:)]

Han snudde seg for første gang, hehe.. Mens han lå i soffan, og vi satt ved siden av han. Alt gikk så fort. Men heldigvis bare en blåflekk og en liten kul[:)]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: BlessItBe

Hun er helt fantastisk [:)] Folk ringer henne i hytt og pine, virker som det er litt slitsomt.
Hun har litt vondt enda, men det virker som det går rette veien da [:)]

Alt gikk bra med Elias, slapp unna med en blåflekk og en kul [:D]

Hadde ikke Tone troppa opp hadde jeg vært veldig deppa enda!

huff, kanskje jeg skal slutte å sende mld Har sagt hun ikke må svare.. Bare, ja bekymret

NEI, DET MÅ DU IKKE SLUTTE MED [:)] Hun sa det var så godt å få meldinger i stedet for at folk ringte [;)] for da kunne hun svare når hun selv følte for det[:)]

Den jenta er jo bare helt utrolig. For ett stort hjerte hun har[:D]  Og så utolig godt å høre at alt foreløpig går veldig bra med lille gutten i magen hennes.

Og godt å høre at det gikk bra med lille Elias gutten din[;)]

ORIGINAL: Ren85

Den jenta er jo bare helt utrolig. For ett stort hjerte hun har[:D]  Og så utolig godt å høre at alt foreløpig går veldig bra med lille gutten i magen hennes.

Og godt å høre at det gikk bra med lille Elias gutten din[;)]

Hun er virkelig gullverdt [:)]

Så utrolig godt å høre at både gutten din og Tone sin gutt har det bra[:D]

ORIGINAL: AMEførstegangs

Og så utrolig godt å høre at alt er bra med Tone, og at babyen fortsatt er i magen [:D] Det var gode nyheter![:)]

ORIGINAL: LoveMyLife

Så utrolig godt å høre at både gutten din og Tone sin gutt har det bra[:D]

[:D]

ORIGINAL: AMEførstegangs

ORIGINAL: Happygirl84

For ei utrolig dame!!!

Godt å høre at det går bra med ho etter omstendighetene!

Håper det går bra med lille gutten din også =)

puuuhh....så herlig nytt!!

Back
Topp