Hei juli mammaer :-)

SnartMammaTil2

SnartMammaTil2
Juli13-jentene
Melder meg inn idag! Vet ikke helt hvordan jeg endrer brukernavnet mitt?! 00ha var ikke så festlig:-/ Er snart 32 år, fra Fjellhamar, skal ha baby da i juli, UL til uka så da vet jeg "exact" dato:-) har en datter på snart 5 år ( mars) som gleder seg til å bli storesøster:-)

Melder meg inn idag! Vet ikke helt hvordan jeg endrer brukernavnet mitt?! 00ha var ikke så festlig:-/ Er snart 32 år, fra Fjellhamar, skal ha baby da i juli, UL til uka så da vet jeg "exact" dato:-) har en datter på snart 5 år ( mars) som gleder seg til å bli storesøster:-)

Hei og velkommen så masse :)
Når i uka skal du på ul? Selv skal eg på ul på fredag(8feb)... Dagene går såååå sakte:rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Gratulerer og velkommen til oss! Om du ikke syns brukernavnet er så morsomt- så er det i hvertfall et navn å gjengjenne;)

Jo det er sant det:-) jeg skal på UL på torsdag, ja dagene går sakte.. På jobb..Men mye fortere nå da jeg ventet nr to, ikke så mye tid å hvile, så dagene flyr da man er ferdig på jobb :-s

Melder meg inn idag! Vet ikke helt hvordan jeg endrer brukernavnet mitt?! 00ha var ikke så festlig:-/ Er snart 32 år, fra Fjellhamar, skal ha baby da i juli, UL til uka så da vet jeg "exact" dato:) har en datter på snart 5 år ( mars) som gleder seg til å bli storesøster:)
Hei og velkommen til oss :)
Gratulerer så mye med huleboeren din.

Hvis du ønsker å endre nicket så går du øverst på siden og holder musepila over brukernavnet ditt (det er en pil som peker oppover ved siden av) Da får du opp en meny, der velger du kontaktdetaljer. Så kan du skifte brukernavnet ditt ;)

Velkommen å gratulerer med en lillebror eller lillesøster i magen! :)

Gratulerer med baby på vei :-) Jeg jobber i Lørenskog og bor i Oslo, så vi er ikke så langt unna hverandre. Velkommen til julimamma-forumet!

Hei og velkommen hit til julijentene :D gratulerer så mye med mageboeren :)

Velkommen hit inn, og gratulerer så mye med den lille i magen! :)

Back
Topp