hei jenter!!

mormarion

Gift med forumet
Her er det lite og intet nytt.. Venter og venter på legen min. Han kom inn i går, men da hadde jeg nettopp hatt et smerteanfall, og var dopet ned med stesolid og lå å gren av smerte og klarte derfor ikke snakke med han, Så da sa han at han måtte få til et møte med kk og de andre overlegene fordi dette gikk ikke mer. babyen blir ikke mindre.

Så dagene går på samme viset enda. Smerter konstant, ingen krefter og må ha hjelp til alt.
I går dusja sambo meg og DET VAR GODT! har aldri vært så deilig å dusje før! Herregud som jeg elsker han, og han elsker jaggu meg høyt også som kommer opp her hver eneste dag og hjelper til med ALT! sykepleierene her forguder han....

Så må jeg fortelle om min fantastiske mamma, som jeg elsker sååå masse!! Hun er verdens beste og har hjulpet meg i alle år når jeg har vært syk..
Hun reddet dagen min i dag med hjemmelaget pizza, ruccola salat, hjemmelagde lefser og mer strikketøy!!

Snart ferdig med lappeteppet til lillegutt, og nå skal jeg strikke tova tøfler til Aurora.Helen! Hun har selv valgt ut fargen. ROSA!

I morgen kommer bilen vår! Den SPLITTER NYE! og jeg får ikke være med å hente den[:(]

Men sambo kommer opp her etterpå, og skal trille meg ned i rullestol så jeg får inspisere, Kanskje vi får lov av legen å ta en tur i tillegg? håpe håpe!!

Også er jeg litt beskjeden, og har veeeldig vondt i ryggen og bekkenet pga bekkenløsning, men har ikke ville mase, og nå tar det nesten livet av meg. En uke i sengen, bare oppe på do, det sliter på, så nå skal de be om tempusmadrass til meg :D JIPPI!

Dette ble laaaangt!

Hvordan går det med dere jenter? Stooor klem <3

Så godt å høre fra deg snupp!

Håper virkelig du får den hjelpen du trenger nå. Høres så utrolig forferdelig vondt ut. Godt du har din samboer og familie som stiller opp for deg!!

Tenker masse på dere!

[:)]

du er jo verdens mest tolmodige du;) godt å
høre lille forsatt er i magen.

Her går det bra, jeg kan ikke klage jeg;)

god bedring å forsatt lykke til;) får håpe du
får ta en liten tur i ny bilen da;);)

Godt å høre at du har så mange rundt deg som er flinke til å holde deg med selskap og gjøre situasjonen du er i litt mer "behagelig". [:)] Krysser fingrene for deg! Alt kommer nok til å gå fint. [:)]

du sterke kvinne! blir lei meg på dine vegne, av at du må gjennom så mye vondt for å bære fram en skatt. Men du klarer d, og av d får du jo 20 år med bekymringer![;)] håper du får kjørt deg en liten tur da[:)] og så er d godt å høre at dine nærmeste er så gode mot deg!

her går d som vanlig[:)] vokser og gror både barn og mor[8D]

Herregud så tøff du er!! =) Tenker på deg, og må sjekke hver dag om du har skrevet noe nytt! Bra du har gode mennesker rundt deg som hjelper deg da. Også ønsker jeg deg fortsatt masse lykke til!

Uff skjønner ikke hvordan du holder ut jeg, fantastisk jente er du[:D]
Godt å høre at du har så god familie rundt deg oppi alt dette[:D]
Du må hilse mannen og si han er fantastisk, godt at det fortsatt fins noen ekte riddere[;)]
Stå på, klarer du 30 uker er mye gjort, tenker på deg[:)]

Jeg også bli helt imponert av deg, som holdet motet oppe! For en flott person du er altså! Også for en fantastisk familie du har, og det er tydelig hvor glade de er i deg!! Godt du har noen til å ta vare på deg!!! Og håper du fikk lov å ta en prøvetur i den nye bilen! Gratulerer med ny bil forresten [:D][:D] 
Håper legene kommer fram til en løsning snart! Og så bra du får tempurmadrass, bekkenet blir ikke akkurat bedre av å ikke kunne bevege seg noe særlig [8|]

ORIGINAL: junimor2010

Jeg også bli helt imponert av deg, som holdet motet oppe! For en flott person du er altså! Også for en fantastisk familie du har, og det er tydelig hvor glade de er i deg!! Godt du har noen til å ta vare på deg!!! Og håper du fikk lov å ta en prøvetur i den nye bilen! Gratulerer med ny bil forresten [:D][:D] 
Håper legene kommer fram til en løsning snart! Og så bra du får tempurmadrass, bekkenet blir ikke akkurat bedre av å ikke kunne bevege seg noe særlig [8|]

Fantastisk gubbe du har!! Tenker ofte på deg og håper på vidundermedisin til deg så du kan gå ut svangerskapet og ikke ha mer vondt.. Hold motet oppe, du er jaggu tøff og sterk!!
Varme klemmer til deg!

ORIGINAL: junimor2010

[:)]

så deilig at du har en slik flott familie som tar seg så godt av deg [:)]
Jeg synes du er en utrolig flott og tapper dame som jeg virkelig beundrer.
God klem

Back
Topp