Hei jenter!

pandalise

Gift med forumet
Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, men prøver [:D]

Jeg lurer på om dere har en vognpose å anbefale? En som ikke er så varm.. Har voksi urban frafør[:)]
Gjerne til å bruke på sportsvogn, må vel fram med den om noen mnd..

Jeg har en som heter BOZZ syns den er veldig god! Den kan overdelen tas av....

jeg har den posen du har, og den er jo super!! ettervært som det blir litt varmere nå så er det jo bare til å ta av toppen på den, og bruke dyne istedet..da blir det varmt i bunn..som en overgangsfase liksom...du trenger jo ikke pose utover året nå(fra mai eller no liksom...)...ikke før høsten igjen, og voksi urban kan du jo bruke i sportsdelen også, det er laget slik at man kan klippe i den slik at man får seler igjennom, også er det jo forlengelsedel på den også..

ORIGINAL: sommerfugler85

jeg har den posen du har, og den er jo super!! ettervært som det blir litt varmere nå så er det jo bare til å ta av toppen på den, og bruke dyne istedet..da blir det varmt i bunn..som en overgangsfase liksom...du trenger jo ikke pose utover året nå(fra mai eller no liksom...)...ikke før høsten igjen, og voksi urban kan du jo bruke i sportsdelen også, det er laget slik at man kan klippe i den slik at man får seler igjennom, også er det jo forlengelsedel på den også..

Har den jeg og ! Vi er sååå fornøyde [:D][:D]

Har dessverre ingen andre å anbefale...

Jeg har SIMO sin vognpose ! den er kjempegod, og når jeg går over til sportsvogn er det fester til sele og ``armer`` på posen ! Og den er ikke så tykk [:D]

Jeg har Emmaljunga Duo Edge vogn, og kjøpte nettopp helårsposen fra Emmaljunga. Betalte ca 800 for den, og er foreløpig kjempefornøyd. Den er primært beregnet på sportsdelen, men den passer også fint i bagen. Den er tynn, men godt isolert for vær og vind. Tidligere hadde jeg skinnpose og den ble ALTFOR varm. Etter at jeg byttet pose er hun mer fornøyd. Toppen av posen kan også tas av, slik at kun liggebunnen i posen kan brukes. Dermed har jeg godt underlag til sommeren når hun kun skal bruke teppe evnt tynn dyne [:D]

ah, kanskje jeg bare skal bruke bunnen i sportvogna ;) La merke til nå at det var for å sprette opp å ha selene gjennom i urbanposen..
Flott tips, tusen takk[:)]

Back
Topp