hei jenter!!

mormarion

Gift med forumet
hei hei!!

Går litt tregt med disse oppdateringene mine. Skriver en ny tråd, fordi jeg ikke orker å lete etter den gamle. Her er det intet nytt enda. Var en ny assistentlege her inne i dag, som var helt ærlig og sa at han ikke visste nok om meg, og min tilstand til å kunne si noe. Så skal snakke med en overlege. Forhåpentligvis i morgen. Men de vil ta røntgen først.

Blodtrykket synker veldig og ligger nå på 86/40. så det er jo litt i det laveste! Får næring og væske intravenøst, rett og slett fordi jeg er så sliten at jeg ikke har krefter til å spise noe selv. Gjør for vondt til det.

Takker for alle pm. Har bare ikke hatt energi til å svare på dem enda.

Har alle dere andre hatt en fin dag? Er så mange fine mager ute her =) skal prøve å få sambo til å ta bilde av den lille kulen min i morgen =)

hei hei..
godt du oppdaterer litt.
må si mine tanker går til deg. her synes jeg at jeg har det tungt med vondt i ryggen å slikt. men igjen, jeg har det super bra.

Så sender gode varme tanker til deg. håper lille bebisen klarer å holde seg inne lenger.. vi krysser alt for deg her hvertfall..

stoooor klem til deg

godt å høre fra deg uansett![:)] vil veil gjerne se kulen din også[:D]
åå, jeg får så vondt av deg[&o] godt at de gir deg næring da! du skal også leve kjære du!
krysser fortsatt alt for dere begge, og familien din. Du er helt utrolig som er så positiv og sterk til tross for din situasjon[:)]

Der var du jo!![:D] satt her og funderte på hvordan det gikk på visitten i dag, jeg! Håper det kommer flere svar for deg i morgen.

Synes du er flink å oppdatere - ikke bare bare når kreftene ikke rekker langt - tøffa!!
Bare vi som maser sånn - håper og tenker på det beste for deg!!

Krysser fingrene for at formen stiger litt snart og at de snart finner ut av hva de kan gjøre for å hjelpe deg.
Mange varme bli-bedre og tenker-på-deg klemmer fra meg [:D]

ps - gleder meg til sniktitt på babymagen....

Synes du er helt utrolig som i det hele tatt orker å oppdatere, du er helt unik det må jeg si.[:)]
Får håpe det skjer noe snart, dette kan umulig være bra for verken deg eller babyen.
Har tenkt veldig på deg i dag ang legevisiten, sender det jeg har av varme tanker til dere.[:)]

PS! Vil veldig gjerne se babymagen din.[:D]

Takk for oppdatering! Du er hele tiden i bakhodet hos meg[:)] Spesielt når jeg føler for å syte, så gjør jeg det ikke likevel.. Det har jeg ikke samvittighet til! [8|]
Gleder meg til å få se babymagen! Er en av de treige som ikke har lagt ut bilder selv enda da [:)]

ORIGINAL: bennylure

Synes du er helt utrolig som i det hele tatt orker å oppdatere, du er helt unik det må jeg si.[:)]
Får håpe det skjer noe snart, dette kan umulig være bra for verken deg eller babyen.
Har tenkt veldig på deg i dag ang legevisiten, sender det jeg har av varme tanker til dere.[:)]

kunne vel egentlig ikke sagt det på noen annen måte selv.. ;)

ORIGINAL: bennylure

signerer denne jeg[:)]

Du er virkelig en tøffing, er helt imponert. Virker som du har et kjempehumør! Syns bare synd på deg som må gå gjennom alt dette, men når lillemann kommer ut så har vel du kanskje glemt det meste med tiden som hjelp? Er det ikke det man alltid håper på? [:)]

Stakkars deg som ligger inne hele tiden, men du er vel kanskje ikke opplagt til så mye likevel. Så er vel kanskje ikke så ensomt?

Håper du får en fin natt med masse god søvn, så du våkner opp med nye friske stå-på krefter igjen i morgen. [:D] Og gleder meg til å se din mage også!!
Klem fra en lindåsing til en annen[:)]

hei snuppa!! lurte bare på ståa i dag jeg...[;)]

Tenker og på deg! Hvordan går det med dere??

Signerer på denne jeg oxo..Tenker på deg!

ORIGINAL: TITTIN72

Der var du jo!![:D] satt her og funderte på hvordan det gikk på visitten i dag, jeg! Håper det kommer flere svar for deg i morgen.

Synes du er flink å oppdatere - ikke bare bare når kreftene ikke rekker langt - tøffa!!
Bare vi som maser sånn - håper og tenker på det beste for deg!!

Krysser fingrene for at formen stiger litt snart og at de snart finner ut av hva de kan gjøre for å hjelpe deg.
Mange varme bli-bedre og tenker-på-deg klemmer fra meg [:D]

ps - gleder meg til sniktitt på babymagen....

signerer denne[:)]

ORIGINAL: Malleleo

godt å høre fra deg uansett![:)] vil veil gjerne se kulen din også[:D]
åå, jeg får så vondt av deg[&o] godt at de gir deg næring da! du skal også leve kjære du!
krysser fortsatt alt for dere begge, og familien din. Du er helt utrolig som er så positiv og sterk til tross for din situasjon[:)]

heia ! ! Så godt å høre fra deg igjen.. tenker masse på deg og synes så synd på deg som må være på sykehuset [&o] men du er kjempe flink til å holde motet oppe [:D] det er beundrigsverdig [:D][:D][:D] håper snart ting blir beder for deg!! Klem fra meg

Sender deg mange gode tanker og krysser fingrene for at alt ordner seg snart! 

ORIGINAL: Tasseline

hei hei..
godt du oppdaterer litt.
må si mine tanker går til deg. her synes jeg at jeg har det tungt med vondt i ryggen å slikt. men igjen, jeg har det super bra.

Så sender gode varme tanker til deg. håper lille bebisen klarer å holde seg inne lenger.. vi krysser alt for deg her hvertfall..

stoooor klem til deg

Signerer alt her.[:)]

Så bra og høre fra deg, man lurer jo på hvordan det går. Men skjønner at å sitte her inne å oppdatere ikke er første pri. Nei ta vare på deg selv du, og den lille. God bedring [:)]

tenker masse på deg, håper du har gode dager!

Spent å høre ang oppdatering når du klarer[;)]

Back
Topp