hei jenter!!

Renate*23

Elsker forumet
lenge siden sist, theodor er se ticker og juliane er 5 mnd på juleaften, tiden går så utrolig fort og hu vokser og blir stor! jeg gleder meg kjempe mye til jul, hvordan er det med dere? går det bra med dere?
skal prøve å bli flinkere til å skrive til dere igjen..

her er min blogg: www.renate87.blogg.no

Det var lenge siden - så skjønne barn du har!! Stikk gjerne innom litt oftere - vi er en bra gjeng som "samles" her fremdeles[:D]

Augusten min er forresten 3mnd første juledag, så du slo meg med bare et par måneder [;)]

Hei på deg!

Ja, september 06 forumet, må da være et av de flittigst besøkte foruma fra så lang tid tilbake siden.. [:D]
Koselig at du titter innom! Og alltid koselig å se hvor store barna blir og sånn..

hehe, ikke sant.. ja skal stikke innom[:)] dere er jo fortsatt go gjengen =) savner dere veldig og savner tiden det var stappfult her inne.. så jeg skal holde meg oppdatert og være innom her inne så ofte jeg har tid [:D]

Heisann!
Det går bra her også! Til tross for tøff start med Aslak så koser vi oss når det går bra!

hva skjedde med aslak? ikke meningen å rippe opp i hvis ikke du vil prate om det! men ser at mange nye her inne har fått nye små =)

Kjekt at du stikker innom oss igjen.[:)] Er det bare meg eller eldes du mye saktere enn alle oss andre?[8D] Du har bare gått fra å være 21 til å bli 22 mens jeg har slått til og blitt 30.[;)] Tenk at Juliane har blitt så stor.

Vi koser oss også om dagen. Frida er så stolt storesøster og Maja vokser som ugress.[:D] det er hektiske dager og tiden flyr. Det er godt etter et svangerskap der tiden stod stille.

Hei :)
Her går det bare bra!
Barna vokser til, og 6.januar fyller Fillip 1 år.
Koooooos deg med babytiden, går VELDIG for med nr.2, synes jeg!

hei du.. så kos å se deg her inne igjen!! [:D] du må stikke innom oftere..

her blir julie 7 mnd (shit) 20 desember... så tiden flyr med nr to må jeg si[&:][&:]

skal legge meg til på bloggen din etterhvert.. men akkurat nå har jeg kranglete pc og nett[:@]

Hei[:)] Så kjekt å høre fra deg igjen - lenge siden sist - herlige barn du har. Her går det bra. Amalie går i barnehagen og stortrives der. Selv har jeg endelig blitt yrkesaktiv igjen (skulle ikke tro jeg gjorde noe som helst hjemme[8D]) og jobber nå på SFO og stortrives der.[:)]

God jul til deg og dine!

Hei du.

Det vare lenge siden ja. Godt å høre at dere har det fint!!

Back
Topp