Hei jenter

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvordan var julebordet? Jeg sendte pm til snuppis! igår å fortalte at jeg ikke følte meg helt bra igår, å om jeg ikke følte meg bedre så måtte jeg hoppe over julebordet. Desverre så var jeg helt utslitt etter en lang natt. Dermed måtte jeg bare bli hjemme. Har ligget å sovet mesteparten av dagen. Hva som skjer vet jeg ikke, men er tett i bihulene å har mye vondt i hode. Sliten å trøtt er jeg også.  LIgger mesteparten av døgnet på sofaen eller i senga. Når jeg først våkner har jeg bare lyst til å sove mer.. FØler meg som en liten baby som bare er våken for å spise, (dusje), være tilstede for sambo.

Jeg hadde så lyst til å bli med men var/er helt utslitt og er fortsatt så tett. Som sagt, nesten sovet hele dagen, men fortsatt så vil jeg bare sove. Men er jo veldig kjedelig det også.   Var skikkelig lei meg at jeg ikke fikk være med fordi jeg hadde gledet meg sånn[:(].  Håper det blir et treff på nyåret, da blir jeg med fordi jeg syns det var utrolig koslig på det treffet jeg var med en gang.

Dumt du ikkje kunne vera med! Håpar du er bedre no!

Back
Topp