hei jenter

*NaTaLiE*

Gift med forumet
Hvordan står det til med dere??? utrolig lenge siden jeg har vært her inne nå...
syntes dagene går så utrolig fort....

Mari tuppa har blitt 1 år nå...hvor ble dette året av da.......

Jørgen har nå blitt operert, skjedde på mandag, tok mandlene og polyppene hans... har det vel etter forholdene greit, men har en del vondt stakkars[&o]
har noen av dere vært igjenom dette????????

ORIGINAL: Snuppe*mor

Hei og hyggelig å se deg igjen[:D]

Er Mari virkelig 1 år? Syns ikke det er lenge siden hun ble født... Gratulerer med ettåringen[:D] Ja tiden flyr fort om dagen[:o]

Huff, stakkars Jørgen. Har ingen erfaring med slik operasjon, men han får ha masse masse god bedring[:)]

Ja dette var igrunnen akkurat det samme som jeg tenkte å skrive, så jeg bare signerer![:)]

hallo der!!!!!!!
grattis med ettåringen[:)]

jeg får egentlig ikke sjokk, for jeg er så i ammetåka at jeg får snart ikke sjokk a noe som helst lenger[8D][:D]
jobber du igjen og nå da[:-] hvis du har sagt no om det tidligere harjeg tydelig glemt det nå[;)]

ang operasjonen har jeg ikke vært borti det selv. men kjenner flere som har, spes mandler, og iallefall ei som tok polypper og.. alle er blitt mye mye bedre etter operasjon.

ORIGINAL: pupple

hallo der!!!!!!!
grattis med ettåringen[:)]

jeg får egentlig ikke sjokk, for jeg er så i ammetåka at jeg får snart ikke sjokk a noe som helst lenger[8D][:D]
jobber du igjen og nå da[:-] hvis du har sagt no om det tidligere harjeg tydelig glemt det nå[;)]

ang operasjonen har jeg ikke vært borti det selv. men kjenner flere som har, spes mandler, og iallefall ei som tok polypper og.. alle er blitt mye mye bedre etter operasjon.

takk takk[:)]
jeg har ikke begynt å jobbe enda, da vi ikke fikk bhg plass til henne!!! satser på at hun kommer inn på nyåret!

regner med at han vil bli bedre nå, han har vært en del syk på grunn av disse mandlene så godt å bli kvitt dem!!
håper bare han snart blir bedre, nå går det i berg og dal bane her hjemme!!
narkosen reagerte han på, når han våknet var han helt krakilsk... 2 møtte holde han så han ikke skadet seg selv!
det var en forferdelig opplevelse!

Uff, det hørtes fryktelig ut.[:(]

Håper han snart blir helt god da![:)]

Hei hopp[:)]
Så koselig at du titter innom!!!!! Her går alt bare fint. Ikke noe nytt å melde egentlig.
Eline er endelig begynt å prate, så det er kjekt[:)]
Ja, tenk at Mari er blitt 1 år allerede, -Årene flyr avgårde[8|]
huff, kan tenke meg at lillegutt har det vondt, kan ikke vere noe godt[:(] Håper han blir snart bra igjen.
'vi har heldigvis ikke vært gjennom det.

oi stakkars liten da[:o] det kan jeg tenke var fælt og se[:(]

Back
Topp