Hei jenter...

[:(][:(][:(] I mangel på ord så gir jeg deg en stor klem!
Håper du/dere har mange å støtte dere til i tiden som kommer, og ønsker deg av hele mitt hjerte et vellykket sv.skap igjen.

Huff og huff![:(]
Håper dere får god oppfølging. Kan ikke si annet enn at det virkelig er trist å høre.
Blir ordentlig lei mei.[:(]

ORIGINAL: Tobiasgullet

[:(][:(][:(] I mangel på ord så gir jeg deg en stor klem!
Håper du/dere har mange å støtte dere til i tiden som kommer, og ønsker deg av hele mitt hjerte et vellykket sv.skap igjen.

sign[:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

tenker utrolig mye på deg og din familie [:(]

ingen fortjener å ha det sånn..

har vondt i hjerte av denne situasjonen [&o][&o]

vit at vi alle tenker masse på deg og synes det er så utrolig trist dette her [:(]

MASSE lykke til!!!
Tenker på deg og lillegutt....
Vi kommer til og savne deg også[:(]

lykke til, tenker på dere[:(]

Sender deg og dine mange varme klemmer. Tenker masse på dere nå. Kan virkelig ikke forestille meg hvordan dere har det. Håper dere har mange rundt dere som kan trøste og hjelpe. Klem[:(]

ORIGINAL: t0mmelise

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

tenker utrolig mye på deg og din familie [:(]

ingen fortjener å ha det sånn..

har vondt i hjerte av denne situasjonen [&o][&o]

vit at vi alle tenker masse på deg og synes det er så utrolig trist dette her [:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Huff så trist å lese [:(] Håper du har god støtte rundt deg. Mange tanker til deg å dine.

ORIGINAL: RLD

Kjempe trist å høre [:(][:(] Håper du har mange rundt deg som kan støtte deg. Er ikke noe man kan si i en sånn situasjon, kondolerer så mye. 

sign

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Hjertet mitt blør litt for deg. [:(][:(][:(] Du er i tankene mine, og jeg håper du kommer deg gjennom dette, og at du har noen som støtter deg i disse tunge tider. 

Jeg synes du er så sterk som deler med oss alt dette du opplever!!
Så jeg vil si takk for det! Jeg blir helt satt ut her..[:(]

Jeg sender deg alle mine varmeste tanker og ønsker deg og din kjære alt godt og at dere sammen kommer enda sterkere tilbake!!

uff, det er så trist alt dette [:(] vanskelig å være foreldre i slike situasjoner... tenker på dere.. og håper det ikke tar lang tid før dere blir gravide igjen, og at babyen er frisk! masse klemmer fra meg..ta godt vare på hverandre

ORIGINAL: Nikkiline

Jeg synes du er så sterk som deler med oss alt dette du opplever!!
Så jeg vil si takk for det! Jeg blir helt satt ut her..[:(]

Jeg sender deg alle mine varmeste tanker og ønsker deg og din kjære alt godt og at dere sammen kommer enda sterkere tilbake!!

Back
Topp