Hei jenter...

dilleba

Betatt av forumet
Nå har jeg tatt mifegyne tabletten, så da er det bare å vente til mandag... Det er helt forferdelig å vite at dette er det beste alternativet....Men det er det iallefall[:(]
Jeg skal se gutten og ta bilder av han..jordmora ordner et lite album med avtrykk av fot og hånd...det tror jeg nok jeg kan se på etter en stund og tenke at jeg er glad for...

Det skal bli ensomt uten Noah i magen og uten dere...

[:(][:(][:(][:(][:(]

[:(][:(][:(][:(] tenke på dej!

ORIGINAL: *DrømmeBolla*

Så trist[:(] Ord kan ikke dekke hva du gjennomgår nå & jeg håper bare du har dine kjæreste ved deg.. [:(]
Ønsker deg all lykke videre & håper du snart får et friskt barn i maven..

Så trist[:(] Ord kan ikke dekke hva du gjennomgår nå & jeg håper bare du har dine kjæreste ved deg.. [:(]

Så utrolig trist å lese, får masse tårer i øynene[:(][:(].. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg sender ihvertfall deg og familien mange varme tanker i denne tøffe tiden

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Lykke til vidare, eg vil savna deg også, vore kjekt å ha deg her inne[:)] Eg tenker mykje på deg og syns det er frykteleg trist men er nok det beste for den lille[:)]

oj[:(] håper dere får ett friskt og normalt svangerskap neste gang..

Dette er super trist. høres ut som om du blir tatt godt vare på av helsepersonellet som er runt deg. Det er bra.
Lykke til med alt du skal igjennom nå.
[:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: tessa23

[:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg har også tenkt mye på deg!! Håper du og dine nærmeste tar vare på deg og hverandre, og at dere kommer bedre ut av det neste gang!

Hjertet mitt blør litt for deg. [:(][:(][:(] Du er i tankene mine, og jeg håper du kommer deg gjennom dette, og at du har noen som støtter deg i disse tunge tider. 

Jeg tenker sååååå mye på deg... Føler jeg ikke har noen ord som kan trøste deg... [:(]

Ta godt vare på hverandre

Klem

Kjempe trist å høre [:(][:(] Håper du har mange rundt deg som kan støtte deg. Er ikke noe man kan si i en sånn situasjon, kondolerer så mye. 

*klem*

ORIGINAL: Nikkiline

[:(]

Back
Topp