hei jenter

lillivanilli

Elsker forumet
i dag har jeg vært på ny ultralyd ang morkaka foran åpningen[:)]
både jeg og legen var igrunn sikre på at den var flyttet seg og at det nå ble avgjort vaginal fødsel.
men den gang ei.. morkaka har ikke flyttet seg siden sist ultralyd for 1 mnd siden.
Så vi bestemte oss for at vi tar en ny ultralyd om 2 uker igjen og så fast settes ks dato om ikke den har flyttet seg til da.
noe den mest sannsynlig ikke gjør pga den har stått stille en mnd.

tuppa i magen er fremdeles lita i forhold til hva ho skal være, men det kan fremdeles endre seg [:)]
ho ligger med hode ned men har ikke festet seg enda.

i morgen skal jeg tilbake til sykehuset for å ta en ctg test.
aner ikke hvorfor, men ble ringt opp etter timen i dag der de sa jeg måtte komme tilbake igjen i morra.
sikkert bare rutine [;)]

ellers er formen grei.
mye halsbrann og en del hodeverk [&:]

ble langt dette.. [:D]

Håper og krysser fingrene for att den tar seg en svingtur til neste gang du skal på UL.

Lykke til ihvertfall [:)]

ORIGINAL: eplemos

Håper og krysser fingrene for att den tar seg en svingtur til neste gang du skal på UL.

ORIGINAL: Lolodi

Uff, så kjedelig med keisersnitt. Får krysse fingrene for at morkaka starter en liten vandretur om ikke lenge [:)]

Sign![:)]

Sign[:D]

Back
Topp