Hei jenter

Gjørdis

Glad i forumet
Ja nå er jeg i full gang med sprøytestikking SYnes det går utrolig greit, Puregon er jo såmye enklere enn Menopur[:)]

Nå er det bare 4 dager igjen til jeg skal i UL,blir spennende å høre resultatet av stikkingen.

Så flott at alt går så bra. Veldig grei den puregon-pennen ja[:D]

Håpa da blir mange perfekte egg av da og[:)][:)][:)]

Så spennende. [:)] Masse lykke til.
Hvordan fungerer Puregon i forhold til Menopur?

ORIGINAL: Nitho

Så spennende. [:)] Masse lykke til.
Hvordan fungerer Puregon i forhold til Menopur?

Menopur må man blande selv, men Puregon er ferdig blandet ampuller i en penn, veldig enkelt[:)]

Spennende, masse lykke til på Ul. [:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Signerer[:)]

Oi, dette her ER spennende!! [:D] Dette SKAL bli bra [;)] Lykke til på UL!

masse lykke til framover [:D][:D][:D]

oj! Så spennende. Begynner selv på onsdagen og kjenner at jeg er litt spent. Fint at puregon er god å bruke, for det er den jeg skal bruke også [:)]

Masse lykke til, håper alt går etter planen 
Kanskje vi blir rugere omtrent samtidig, skal på ul 5.mai, så er spent på når d blir innsetting [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Oi, dette her ER spennende!! [:D] Dette SKAL bli bra [;)] Lykke til på UL!

Jeg følger etter som stikker på onsdag!! Lykke til![:)]

Masse lykke til med ul og videre [:D].

Vi er visst ganske likt i løypa, jeg skal på ny ul på torsdag. Håper at jeg er klar til uttak da...
Jeg bruker også Puregon, og det går veldig greit.

Ønsker deg masse lykke til [:)]

Lykke,lykke til .. mangen ønsker om mangen gull egg[;)]

Puregon pennen er veldig grei å bruke, lykke til med forsøket ditt håper at du blir stimulert akkurat passe og for ut flotte egg[:)]

Så spennende! Puregon er veldig enkel å bruke, ja. Jeg brukte den. Hvor stor dose tar du? Vi håper virkelig det snart kommer et jubelrop som rekker hele veien fra nordland til Finnmark [:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: babyT

Så spennende! Puregon er veldig enkel å bruke, ja. Jeg brukte den. Hvor stor dose tar du? Vi håper virkelig det snart kommer et jubelrop som rekker hele veien fra nordland til Finnmark [:D]

Jeg tar 125 IE daglig. Hvor mye tok du?
Ja vi satser på at denne gangen skal det bli full klaff.

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: babyT

Jeg tar 125 IE daglig. Hvor mye tok du?
Ja vi satser på at denne gangen skal det bli full klaff.

Heisan! Jeg tar også 125. Men det er vel ganske lite? Spent på hvordan kroppen reagerer på det....

Heisan! Jeg tar også 125. Men det er vel ganske lite? Spent på hvordan kroppen reagerer på det....

Jeg vet ikke hva som er "normal" dose med Puregon,  blir spennende å høre i morgen, skal på UL da[:)]
Håper det blir uttak og innsett i begynnelsen av neste uke

Back
Topp