Hei jenter!

bra jobba theamamma..............[:D][:D][:D][:D] skjønner ikke priblemet.. hva med å innrømme?!?!?!?!?!?[:D][:D][:D]
 
Ja, hvorfor ikke bare gjøre det? Da kan du legge deg, og vi legge oss, og du vil føle deg så mye lettere etterpå. Vi vet jo at det er deg alikevel.[:)]
 
ja.. tenk å holde en hel verden for narr......................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[:D]
 
Men tenk da, det tok oss bare en dag, ALLE mistenkte og 177 innlegg å finne det ut. Det ække verst altså![:)]
 
Åh, 164 innlegg før min hovedmistenkte ble kastet ut, og så gikk det ikke mange innleggene før hun avkreftet det igjen [:'(]
 
Begynner i alle fall å lure på om jeg er helt tullete som tilbringer fredagskvelden i selskap med mannen min, litt rødvin og yatzi  - det er jo her inne det er action [&:]
 
*humrer* [:D]
LENGE siden sist vi har hatt en tråd her på 10 sider gitt! [:D]
Men skjønner ikke hvorfor jeg gadd å gå å legge meg i går nei..
Er jo her all actionen er.. [:D][:D][:D]
 
oj, dette var spennende!! [:D][:D]
gratulerer sååå masse til den heldige med spire i magen! lurer LITT på hvem det er nå i grunnen...[;)]
 
Har du sett hvor gammel hun er da?
 
Jeg har sjekka. Hun er ikke 26, så da er det Bertine's mamma og *drumroll please* endeligguttemamma![:)]
 
ORIGINAL: *Johannes sin mamma*

Oi, her har det vært action de siste dagene! Føler meg nesten litt snytt siden dere ikke mistenker meg, jeg har jo en gutt og er snart 26[8D] Men det er IKKE meg da, og elendig til å tippe hvem det kan være er jeg også.  

 
hvor snart da?!?!?![:D][:D][:D]
 
Si det da[:D] Ikke snilt å holde oss på pinebenken - og det på hele 10 sider når[&o][8D]
 
Gratulerer endeligguttemamma! ;)

artig tråd! hihi jeg klarte ikke la være å slenge meg på!
 
Oi denne er blitt lang siden i går...
 
ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

Utrolig morsomt å lese igjennom denne tråden![:D]

Men... jeg kan bekrefte at det IKKE er meg.. eggløsning var denne uka, så det blir testing rundt den 21.[;)]




Og tror dere virkelig jeg hadde klart å holde noe sånt hemmelig???![8D][:D]

Jeg HÅPER ikke det! Jeg håper vi og mannen din får vite det omtrent samtidig![:D] Kanskje du kan slå to fluer i en smekk, bare legge ut en tråd her og la han lese den.[8D]
 
Hahaha, det er moro da, Bertines mamma.
 
Forrige gang fikk faktisk lillemor82 vite at jeg var gravid før M. For jeg sendte henne meldingen mens jeg stod på badet, og så gikk jeg inn og fortalte han det etterpå. Hahaha. Denne gangen fikk de vite det på likt.
 
Jeg holder fortsatt en knapp på endeligguttemamma fortsatt!
 
ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

ORIGINAL: namba

ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

Utrolig morsomt å lese igjennom denne tråden![:D]

Men... jeg kan bekrefte at det IKKE er meg.. eggløsning var denne uka, så det blir testing rundt den 21.[;)]




Og tror dere virkelig jeg hadde klart å holde noe sånt hemmelig???![8D][:D]

Jeg HÅPER ikke det! Jeg håper vi og mannen din får vite det omtrent samtidig![:D] Kanskje du kan slå to fluer i en smekk, bare legge ut en tråd her og la han lese den.[8D]



Det kan nok fort skje at jeg skriver her samtidig som jeg forteller han det på tlf en morgen altså..[8D] Det er jo like viktig at dere får vite det så fort som mulig![:D]

Det er rette innstillingen, Bertine's mamma!! Her kan du lære et og annet, endeligguttemamma (og eventuelle andre som går med hemmelighet i magen sin... mamman til Trym? Har du noe du har lyst til å lette ditt hjerte for?). [:D][8D][;)][:)]
 
ORIGINAL: namba
Det er rette innstillingen, Bertine's mamma!! Her kan du lære et og annet, endeligguttemamma (og eventuelle andre som går med hemmelighet i magen sin... mamman til Trym? Har du noe du har lyst til å lette ditt hjerte for?). [:D][8D][;)][:)]

det skal du ha namba, du er sannelig standhaftig!!! [:D]
 
den gravide har røpet her inne at hun er mamma til en guitt.. om ikke de var ett villspor.. og da er endeligguttemamma eneste som har "offentlig" alder som passer.. så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan innrømme det..
 
Jeg skulle ønske hun kunne bekrefte det jeg også, men jeg har ikke tro på at det kommer til å skje - samme hvor mye jeg maser.[;)] Hun er tøff som står imot.[:D]
 
ORIGINAL: lenemor
det skal du ha namba, du er sannelig standhaftig!!! [:D]

Ja, du kan jo tenke deg stakkars mannen min nå som jeg har så lyst på baby...[8|]
 
hehehehehehe...fantastisk jente....helt topp at vi har klart å spekulere å greier å nu e kommen t 202 innlegg...hehehehehe...længe sia vi har had så lange tråa...hehehehehehehe
æ e å født i 82, men e jo ikkje nokka hæmmelihet at æ skal ha snart[8D]..hehehehehehe.....men syns godt den "skyldige" kan j oss et svar snart....d hær kan tære godt på søvn t ænkelte skjønne æ[8D]
skal tipse politie om at vest dæm træng hjælp t å løse nån saka så e d en gjeng inne på bv som e max kompetent t å løse saka...hehehehehehehehe
 
Back
Topp